loading...
ordibehesht
نویسنده وبلاگ بازدید : 63 دوشنبه 25 بهمن 1395 نظرات (1)

به گزارش ستاره ها به نقل از هفته نامه چلچراغ؛  انتشار آلبوم «گذشتن و رفتن پیوسته» از گروه جوان «بمرانی» و حضورشان در جشن چله چلچراغ و در سی ودومین جشنواره موسیقی فجر بهانه‌ای شد تا در این شماره به سراغ این گروه پرانرژی و خلاق برویم. در این گفت‌گو مانی مزکی، نوازنده زنبورک، ساز […]

نوشته گروه بمرانی؛ «گذشتن» از زیرزمین و «رفتن پیوسته» اولین بار در مجله سرگرمی. پدیدار شد.


لینک منبع و پست :گروه بمرانی؛ «گذشتن» از زیرزمین و «رفتن پیوسته»
http://s1g.ir/%da%af%d8%b1%d9%88%d9%87-%d8%a8%d9%85%d8%b1%d8%a7%d9%86%db%8c%d8%9b-%da%af%d8%b0%d8%b4%d8%aa%d9%86-%d8%a7%d8%b2-%d8%b2%db%8c%d8%b1%d8%b2%d9%85%db%8c%d9%86-%d9%88-%d8%b1%d9%81%d8%aa/
نویسنده وبلاگ بازدید : 64 دوشنبه 04 بهمن 1395 نظرات (0)



مفیدستان:

توصیه‎های طب سنتی برای تقویت رحم

 

راه حل های درمانی خانگی برای فیبروم رحم و شست و شوی رحم؛ با دلگرم همراه باشید.

 

 راه حل های درمانی خانگی برای فیبروم رحمی

 

راه های مناسب برای درمان فیبروم رحم و پاکسازی رحم

 با این راه و و روش های ساده می توان از شر فیبروم رحم جان سالم بدر برد.یکی از بیماری‌هایی که امروزه دامن گیر دختران و زنان ما شده است وجود انواع فیبروم های رحمی می‌باشد. برخی مواقع این مشکل به صورت خانوادگی در مادر و دختران خانواده بروز می‌کند و در صورت عدم درمان حتی ممکن است منجر به ناباروری و مشکلات و عوارض دیگری گردند

که با توجه به رواج زیاد این گونه مشکلات زنان، افراد بیش از گذشته نگران دچار شدن به این بیماری هستند؛ لذا رعایت توصیه‌ها و تدابیر مربوطه برای پیشگیری از ایجاد فیبروم های رحمی بسیار ضروری می‌باشد.فیبروم در صورت خفیف بودن با دارو رفع می‌شود و در صورت زیاد بودن با لاپاراسکوپی برداشته می‌شود. اگرچه، علت فیبروم مشخص نیست اما رشد آن با هورمون استروژن ارتباط دارد .

 

راه حل های درمانی خانگی برای فیبروم رحمی

پاکسازی رحم

 

  • دوره اول شستشو

یک عدد vaginal سرنگ (Vaginal Syringe)
فیبرم نوعی کیست است که زاییده استرس ھا است . فیبروم فرد را دچار بحران داخلی میکند و زیر شکم احساس درد به وجود میآورد یا چیزی ھمیشه به شکم فشار آورده و باعث درد میشود .
یکی از علل به وجود آمدن فیبروم ھا یبوست ھا است دلایل بعدی عصبانیت ھا، کثیف بودن خون، پریود ھای سنگین ، نشاسته ھا،غذاھای سرخ شده که باعث آلودگی خون میشود، است .

خوراک اصلی فیبروم خون است و ما اگر جلوی خون را بگیریم فیبروم از بین میرود. فیبروم ھا چسبیده به عضلات رحم است و با پاکسازی و شستشوی اندام تناسلی یا Reproductive میتوان این پدیده را برطرف کرد.کسانیکه چرک دارند و یا Liquid (مایع) ھمراه با چرک ازشان خارج میشود و کسانیکه در ھنگام ادرار سوزش دارند ھم میتوانند این شستشو را انجام دھند .کسانیکه ھیچ مشکلی ھم ندارند میتوانند این شستشو را جھت پیشگیری انجام دھند.

این شستشو بسیار کم ھزینه است ولی نیاز به پیگیری دارد.
این شستشو بین ساعت ۹ صبح تا قبل از ۱۲ ظھر باید انجام شود.
۲/۵ تا ۳ لیوان آب را میگذاریم بجوشد بعد زیر حرارت را کم میکنیم تا از جوش بیفتد سپس ۱ قاشق غذا خوری زردچوبه را در آب ریخته سریع درب ظرف را میبندیم چون بخار زردچوبه نباید به بیرون برود سپس میگذاریم تا در داخل آب حل شود زیر شعله را خاموش کرده میگذاریم تا ولرم رو به سرد شود که انگشت را نسوزاند.

سپس بسته به چاق یا لاغر بودن فرد ۱ تا ۲ بالش میگذاریم و روی آن پلاستیک میکشیم و به صورت طاق باز روی زمین میخوابیم و پاھا را به دیوار تکیه میدھیم به طوریکه باسن و رحم شیب پیدا میکند به سمت بدن .

مرحله ۱)

سپس محلول آب و زردچوبه را در سمت راستمان میگذاریم موضع را چرب میکنیم و در دست چپمان پنبه الکلی نگه میداریم.اول سر سرنگ را با پنبه ضد عفونی میکنیم سپس سرنگ را پر کرده تزریق میکنیم. (این کار برای افراد باکره ھیچ منعی ندارد چون این سرنگ در ابتدای کانال قرار میگیرد)
با فشار تزریق میکنیم تا وارد رحم شود سپس سرنگ را در جایی تمیز میگذاریم و اول زیر شکم را در جھت عقربه ھای ساعت ماساژ میدھیم بعد گودی کمر را ماساژ میدھیم مجددا زیر شکم را میمالیم بعد با سه شماره به آرامی به سمت چپ برمیگردیم .

سپس باسه شماره مجددا به وسط برمیگردیم و با سه شماره و به آرامی به سمت راست برمیگردیم این کار باعث میشود مایع کامل در رحم رفت و آمد کند و جرم ھای دیواره رحم شستشو داده شود.زردچوبه یکی از قوی ترین ضد عفونی کننده ھا است . و در این مرحله چرک از بین میرود . این کار باید بین ۷ تا ۱۲ دقیقه طول بکشد سپس به دستشویی رفته تخلیه میکنیم و وارد مرحله بعد میشویم.

مرحله ۲) با ضد عفونی سر سرنگ شروع میشود مثل مرحله اول با این تفاوت که این دفعه ۲ پمپ تزریق میکنیم و زمان آن ۲۰ دقیقه میشود.مرحله ۳) مثل مرحله ۲ با ھمان زمان است عصر ھمان روز بین ساعت ۵ تا ۷ عصر انجام میشود مثل ۳ مرحله قبل با زردچوبه انجام میشود.

 

  • دومین دوره شستشو

بین ساعت ۹ تا قبل از ۱۲ ظھر روز بعد انجام میشود
۲/۵ تا ۳ لیوان آب را میگذاریم بجوشد بعد زیر حرارت را کم میکنیم تا از جوش بیفتد سپس ۱ عدد چوب دارچین را در آب ریخته سریع درب ظرف را میبندیم چون بخار دارچین نباید به بیرون برود سپس میگذاریم تا در داخل آب حل شود زیر شعله را خاموش کرده میگذاریم تا ولرم رو به سرد شود که انگشت را نسوزاند . و مثل سه مرحله شستشو روز قبل را با این محلول انجام میدھیم
بین ساعت ۵ تا ۷ عصر مجددا این کار را با دارچین انجام میدھیم
*این شستشو حتما باید با چوب دارچین انجام شود چون پودر دارچین خواص چوب را ندارد.

 

  • سومین دوره شستشو

از شب قبل به اندازه ۲ بند انگشت زنجبیل تازه را پوست کنده و قاچ میکنیم و داخل ۲/۵ تا ۳ لیوان آب میریزیم تا کاملًا بجوشد و صبر میکنیم تا کاملا ولرم شود و شستشو را مثل مرحله قبل تکرار میکنیم.
زردچوبه در روز اول چرک را از بین میبرد .دارچین در روز دوم مستقیما وارد کلیه میشود و کلیه را قوی میکند و باعث بالا رفتن اکسیژن در کلیه میشود.

زنجبیل از محیط استفاده میکند و سموم داخل عضلات رحم را از بین میربرد و مواد غذایی زنجبیل وارد عضلات شده و عضلات قوای بسیار زیادی میگیرند.در فیبروم ھا Heat بالا و التھابات بیش از حد داخلی باعث به وجود آمدن فیبروم میشود .

  • نکته بسیار مھم در این شستشو این است که بعد از انجام این عمل باید تمام لباس زیر ها، زیر پوش ھا و حتی جورابھایمان راعوض کنیم چون میکرب ھای قبلی در آنھا وجود دارد و اگر عوض نشوند باعث برگشت میکرب میشوند.

اگر نتوانستیم بخریم میتوانیم ۲ تا ۳ ساعت لباسھا را بجوشانیم و بعد اتو کنیم بعد بپوشیم ولی اگر بخریم خیلی بھتر است.ھمسر شخص باید در حمام زنجبیل استفاده کند تا دوباره میکرب برنگردد.
تمام لباسھای زیر، زیرپوش و جورابھای ھمسرمان را ھم باید تازه بخریم.
۵تا ۷ روز بعد ھمین کارھا را مجدد باید انجام دھیم اگر این شستشو را طوری تنظیم کنیم که شب قبل و صبح ھمان روز شستشوی روده بزرگ را انجام دھیم ، بسیار مفید واقع میشود.

 

حمامGinger (زنجبیل)

حدود نیم کیلو زنجبیل را بدون پوست کندن خرد میکنیم در ۳ تا ۴ لیتر آب میریزیم تا ۳ ساعت بجوشد سپس آن را صاف کرده و بین ساعت ۹ تا ۱۱ شب آب وان را باز کرده و این آب صاف شده زنجبیل را به آن اضافه میکنیم و در وان به مدت ۴۵ دقیقه میخوابیم. اول که وارد وان میشویم آب قھوه ای روشن است ولی بعد از ۴۵ دقیقه قھوه ای تیره میشود.سپس از وان بیرون آمده و به رختخواب میرویم.
زنجبیل رحم را سم زدایی (Detoxification) میکند و دیواره رحم را ترمیم میکند .زنجبیل خاصیت آرامش بخش دارد. زنجبیل میسوزاند ولی سوزش آن با فلفل بسیار متفاوت است اگر سوزش احساس شد نشان دھنده مبارزه زنجبیل با میکرب است و نشانه بسیارخوبی است.

 

با خوراکی های زیر به پاک سازی رحم خودتان کمک کنید.

 

این مواد غذایی عبارت است از:

ماهی: ماهی مانند تن و سالمون ورم بافت را کاهش می‌دهد. ماهی حاوی اسید چرب است که در کاهش التهاب فیبروم رحم و ناراحتی‌های ایجاد شده موثر است. روغن موجود در ماهی برای رفع فیبروم موثر است.

برنج سبوس دار: با مصرف فیبر، سموم از بدن دفع و میزان هورمون‌ها متعادل می‌شود.
کلم بروکلی: سبزیجات ارگانیک مانند کلم بروکلی و اسفناج برای درمان فیبروم مفید است.

سرکه سیب: مصرف یک قاشق سرکه سیب برای رفع فیبروم های دردناک مفید است. سرکه را با سالاد مخلوط کنید تا سیستم بدن پاک‌سازی شود. تصفیه کلیه و کبد مهم‌ترین اقدام برای داشتن یک رحم سالم است.

زردچوبه: این ادویه، آنزیم‌های حمایت کننده کبد را که برای سم زدایی کبد لازم است، افزایش می‌دهد. این ادویه، تولید صفرا را که باعث کوچکی فیبروم می‌شود، افزایش می‌دهد.

ریشه قاصدک: برای کوچک کردن فیبروم باید مواد غذایی مناسب مصرف کنید. افزودن ریشه قاصدک به یک فنجان چای داغ می‌تواند تولید صفرا را افزایش دهد که در نتیجه کبد پاک‌سازی می‌شود.

گوشت بدون چربی: گوشت بدون چربی یا گوشت سفید را جایگزین گوشت قرمز کنید. مصرف گوشت قرمز، میزان استروژن را افزایش می‌دهد.

 

 راه حل های درمانی خانگی برای فیبروم رحمی

گردآوری شده ی مجله اینترنتی دلگرم

مرجان امینی

 

+ ۱
مخالفم – ۰



لینک منبع

بازنشر: مفیدستان


عبارات مرتبط با این موضوع

بیماری های منتقله از راه جنسیبسمه تعالی بیماریهای منتقله از راه جنسی گردآورنده حامد عبدلی یقینی استاد فعال سازی برای گوشی های همراه اول در ۵ دقیقهتبریک می گویم شما اکنون متصل شده اید ولی برای جلوگیری از زیاد شدن هزینه تان؛ ۱۴٫۸ راه کارهای خانگی برای رفع چین و چروک پیشانی عکسپرشین وی خطوط اخم الزاما ناشی از نشانه های بالا رفتن سن نیست استرس روزانه و خستگی برنامه غذایی مناسب برای سالمندان اصول …تغذيهبرنامه غذایی مناسب برای سالمندان اصول برنامه‌ریزی غذایی، گروه‌های غذایی،هرمی برای دانلود رايگان نرم افزاردانلود رایگان نرم افزار،بازیکتابآموزش،فیلم نرم افزار و بازی های موبایل همه با لینک تغذیه مناسب برای کودکان ۵ گروه از مواد غذایی در بحث تغذیه کودکان مطرح می باشد ۱ ‌کلسیم ماده غذایی که برای کارشناس رسمی دادگستری رشته راه وساختمان مطالب مفید برای برج‌های بلند امروز نشانه‌های اصلی کلان‌شهرها به شمار می‌روند؛ برج‌های بلندی که پنج راه آسان برای سفت شدن سینه‌ ها در عرض یک ماه برای در ۱۳ام اردیبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۲۴۹ برای سفت شدن عضلات در خانم‌ها باید تمرینات با بهترین زمان برای بارداری، بهترین زمان بارداری، زمان مناسب در این پست از سایت آکاایران شما را با بهترین زمان برای بارداری آشنا می کنیم پول نیوز فلسفه اجرای قانون خودرو گران‌قیمت متعارف تدابیری برای جبران کوتاهی بانک ها در قبال بیماری های منتقله از راه جنسی بسمه تعالی بیماری­های منتقله از راه جنسی گردآورنده حامد عبدلی یقینی استاد راهنما فعال سازی برای گوشی های همراه اول در ۵ دقیقه تبریک می گویم شما اکنون متصل شده اید ولی برای جلوگیری از زیاد شدن هزینه تان؛ ۱۴٫۸ ریال راه کارهای خانگی برای رفع چین و چروک پیشانی عکس پرشین وی خطوط اخم الزاما ناشی از نشانه های بالا رفتن سن نیست استرس روزانه و خستگی همیشگی برنامه غذایی مناسب برای سالمندان اصول برنامه‌ریزی غذایی تغذيه برنامه غذایی مناسب برای سالمندان اصول برنامه‌ریزی غذایی، گروه‌های غذایی،هرمی برای کارشناس رسمی دادگستری رشته راه وساختمان مطالب مفید برای برج‌های بلند امروز نشانه‌های اصلی کلان‌شهرها به شمار می‌روند؛ برج‌های بلندی که ایمنی دانلود رايگان نرم افزار دانلود رایگان نرم افزار،بازیکتابآموزش،فیلم نرم افزار و بازی های موبایل همه با لینک راه زندگی ترس از خدا عامل خودباوری و اعتماد به نفس امام علی علیه السلام در حکمت ترس از خدا را یکی از تغذیه مناسب برای کودکان ۵ گروه از مواد غذایی در بحث تغذیه کودکان مطرح می باشد ۱ ‌کلسیم ماده غذایی که برای سلامت پنج راه آسان برای سفت شدن سینه‌ ها در عرض یک ماه برای بانوان در ۱۳ام اردیبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۲۴۹ برای سفت شدن عضلات در خانم‌ها باید تمرینات با وزنه رو طرح هاي مناسب براي تابلو رشته هاي مناسب براي دختران ورزش هاي مناسب براي كوچك كردن شكم بازي هاي مناسب براي كودك ساله ميوه هاي مناسب براي بيماران ديابتي غذا هاي مناسب براي سرما خوردگي اندازه هاي مناسب براي مناسب براي خانم ها نرمش هاي مناسب براي رفع خستگي

مطلب راه های مناسب برای پاک سازی رحم در سایت مفیدستان
برای دریافت مطالب مفید به سایت مفیدستان مراجعه فرمایید.


لینک منبع و پست :راه های مناسب برای پاک سازی رحم
http://mofidestan.ir/%d8%b1%d8%a7%d9%87-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%85%d9%86%d8%a7%d8%b3%d8%a8-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d9%be%d8%a7%da%a9-%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d8%b1%d8%ad%d9%85/
نویسنده وبلاگ بازدید : 54 یکشنبه 03 بهمن 1395 نظرات (0)



مفیدستان:

ابزار لحیم کاری یکی از مهترین ابزار کار علاقه مندان به پروژه‌های الکترونیک است. با داشتن یک ابزار مناسب ساخت مدارت الکترونیکی در اندازه‌ها و طرح‌های مختلف برایتان بسیار ساده تر می‌شود. قبلاً در ساختنی طرز ساخت یک دستگاه لحیم کاری گیره دار را یاد گرفته اید که بسیار حرفه ای است و شما را از هر نوع ابزار دیگر بی نیاز می‌کند. در این ساختنی طرز ساخت یک ابزار ساده تر را یاد می‌گیرید که ساختش هم ساده تر است. هویه تفنگی که ساختش نیاز به مهارت الکترونیک پیشرفته هم ندارد! با ساختنی همراه باشید.

هویه تفنگی نوعی ابزار لحیم کاری است که شبیه تفنگ است. این نوع هویه در بازار موجود است و قیمت مناسبی هم دارد اما هویه تفنگی که با تفنگ ایرسافت ساخته می‌شود، کنترل بیشتری را به کاربر می‌دهد چون دقت بیشتری دارد. برای ساخت هویه تفنگی به یک تفنگ ایرسافت و هویه دستی باتری خور نیاز دارید.

گام اول: وسایل مورد نیاز

  • تفنگ ایرسافت
  • هویه باتری خور
  • دو عدد LED قرمز
  • یک مقاومت ۵۱Ω
  • یک مقاومت لحظه ای
  • تیوب ضدحرارت
  • تیوب هیت شرینک
  • فوم ۳ میلیمتری
  • کانتکت باتری فلزی – این قطعه را می‌توانید از وسایل الکترونیکی یا اسباب بازی‌های خراب جدا کنید

ابزار مورد نیاز

  • کاتر
  • سیم لخت کن
  • پیچ گوشتی
  • دستگاه لحیم کاری
  • چسب JB Weld یا اپوکسی بسیار قوی (چسب از نوع اپوکسی باشد)
  • کاتر گرد

گام دوم: هویه دستی را باز کنید

هویه دستی را باز کنید

هویه دستی را باز کنید

هویه ای که در تصویر می‌بینید ۱۵ واتی است و چهار باتری AAA می‌خورد یک LED سفید ۳ میلیمتری هم نزدیک نوکش دارد. دمای نوکش در عرض ۷ ثانیه به ۱۸۵ ثانیه می‌رسد و حداکثر دمایش هم ۶۵۶ سانتیگراد است.

ساخت هویه تفنگی را از باز کردن هویه دستی شروع می‌کنیم. با پیچ گوشتی پیچ‌ها را باز کنید تا پوشش پلاستیکی کاملاً باز بشود. مدار داخل هویه یک مقاومت ۵۱Ω، یک LED سفید کوچک و یک سوکت برای المنت حرارتی دارد.

ابتدا مدار را روی کاغذ بکشید و سپس قطعات را باز کنید و کنار بگذارید.

گام سوم: تفنگ ایرسافت را باز کنید

تفنگ ایرسافت را باز کنید

تفنگ ایرسافت را باز کنید

مدل ایرسافتی که ما استفاده کرده ایم، یک خشاب جداشونده دارد که برای ۳۰ گلوله پلاستیکی جا دارد. ابتدا این خشاب را جدا می‌کنیم و کنار می‌گذاریم چون قرار است جای باتری هویه تفنگی باشد. سپس باید قعطه کشویی متحرک بالای تفنگ را جدا کنید. این به سمت جلوی بدنه تفنگ هل بدهید تا بیرون بیاید و جدا بشود. تا اینجای کار باید سه قطعه اصلی تشکیل دهنده تفنگ را از هم جدا کرده باشد.

داخل تکه بالایی تفنگ، چند قطعه کوچک تر قرار دارد که مسیر شلیک را می‌سازند. همه این قطعات را با دقت جدا کنید تا بتوانید قطعات را به نوک تفنگ برسانید. برای باز کردن قطعات داخل تفنگ ایرسافت به پیچ گوشتی کوچک نیاز دارید.

بعد از اینکه هویه دستی و تفنگ ایرسافت را باز کردید، برای طراحی شماتیک سیم کشی آماده هستید.

گام چهارم: شماتیک را طراحی کنید

با توجه به شماتیکی که در گام‌های قبلی از مدار داخلی هویه دستی کشیده اید، نحوه عبور سیم‌ها از داخل تفنگ را مشخص کنید و شماتیک سیم کشی جدید را طراحی کنید.

سیم کشی را تا حد ممکن نزدیک به سیم کشی اصلی طراحی کنید. البته با اضافه کردن LED دوم (تا هر طرف تکه بالایی تفنگ یک LED باشد) و سوئیچ لحظه ای (بجای سوئیچ تاگل) برای فعال کردن هویه تفنگی مدار کمی‌تغییر می‌کند.

می‌توانید از شماتیک سیم کشی که در گالری بالا می‌بینید هم استفاده کنید.

گام پنجم: نوک هویه را سیم کشی کنید

بعد از جدا کردن و خالی کردن داخل قسمت کشویی تفنگ می‌توانید نحوه رد کردن سیم‌ها از دسته به نوک تفنگ را مشخص کنید. ممکن است لازم باشد چند تغییر کوچک در مسیر شلیک تفنگ ایجاد کنید تا بتوانید سیم‌ها را براحتی از آن رد کنید.

دو سیم از مسیر شلیک رد کنید. سیم‌های نزدیک به نوک لحیم کاری را با تیوب ضدحرارت بپوشانید. سپس این قسمت را هم با هیت شرینک به سیم‌ها وصل کنید. سوکت لحیم کاری که از هویه دستی جدا کرده اید را به سیم‌ها وصل کنید و سیم‌ها را با هیت شرینک بپوشانید تا از کوتاه شدن مدار جلوگیری بشود.

سیم‌ها را بهم بپیچید و از مسیر شلیک رد کنید و لوله تفنگ را از نو مونتاژ کنید. به این ترتیب دو سیم اصلی آویزان می‌مانند. روی تفنگ ایرسافت و جایی که شکاف‌های قرمز قرار دارند، دو سوراخ دریل کنید. دو LED قرمز سه میلیمتری را داخل این روزنه‌ها قرار بدهید و جایشان را با چسب حرارتی ثابت کنید. سیم مثبت نوک هویه را ببرید و به طرف آند (مثبت) دو LED لحیم کنید. سیم منفی را هم ببرید و مقاومت ۵۱ را به آن لحیم کنید. سر دیگر مقاومت را هم به کاتد (منفی) LEDها وصل کنید.

سیم منفی در مرحله بعد به سوئیچ لحظه ای پشت تریگر هویه تفنگی وصل می‌شود.

گام ششم: تریگر را اضافه کنید

تریگر را اضافه کنید

تریگر را اضافه کنید

هر دو سیم الکتریکی را به یک سوئیچ لحظه ای لحیم کنید و آن را با هیت شرینک بپوشانید. بهتر است سوئیچ را همرنگ با بدنه تفنگ انتخاب کنید. بعد از لحیم کاری، سوئیچ را با اپوکسی قوی نصب کنید. سیم‌های سوئیچ را هم از پشت به تریگر برسانید تا بین دسته بهم برسند. یک سر را هم به سیم منفی نوک هویه و مقاومت وصل کنید.

گام هفتم: خشاب را ببرید

خشاب را آماده کنید

خشاب را آماده کنید

همانطور که قبلاً گفتیم باتری‌های هویه تفنگی را داخل خشاب تفنگ قرار می‌دهیم. برای قرار دادن باتری‌ها داخل خشاب، باید آن را باز کنید و فنر فیدر و وزنه کوچک داخلش را جدا کنید.

با استفاده از یک ابزار چرخشی با مته فرز بزرگ، مسیر خشاب را ببرید. البته باید پست‌های پلاستیکی که پیچ‌های خشاب را سرجایشان نگه می‌دارند، آسیب نبینند. هنگام بریدن این قطعات پلاستیکی، عینک بگذارید و مراقب باشید براده‌ها داخل چشم تان نریزد.

بعد از اینکه خشاب را آماده کردید، چهار باتری AA را داخل خشاب قرار بدهید. باتری‌های باید کاملاً چفت باشند اما مانع بسته شدن درست خشاب نشوند. می‌توانید یک تکه فوم سه میلیمتری داخل خشاب قرار بدهید تا باتری‌ها سرجایشان تکان نخورند و ثابت بمانند.

گام هشتم: کانتکت‌های باتری را اضافه کنید

نقاط اتصال خشاب با باتری‌ها را بسازید

نقاط اتصال خشاب با باتری‌ها را بسازید

کانتکت‌های باتری را می‌توانید خودتان بسازید. چند وسیله الکترونیکی بدون استفاده پیدا کنید و ورق‌های فلزی جای باتری آنها را جدا کنید. این ورق‌های فلزی را به قسمت پایینی خشاب بچسبانید. این ورق فلزی سر مثبت یک ستون باتری‌ها را به ترمینال منفی ستون دیگر باتری‌ها وصل می‌کند.

سیمی‌که به بالای خشاب وصل می‌شود باید راهی برای تماس با مدار داخل خشاب پیدا کند اما اینجا نمی‌شود از سیم سفت استفاده کرد چون می‌خواهیم خشاب جداشدنی باشد. برای حل این مشکل می‌توانید از فنر جاباتری‌های قدیمی‌استفاده کنید. بعد از کشیدن فنر برای ساخت نقطه تماس مناسب، آن را با چسب حرارتی به خشاب بچسبانید و دو سر مثبت و منفی باتری را طوری اضافه کنید که هر دو از بالای خشاب بیرون بزند. حالا وقتی خشاب را داخل بدن تفنگ قرار بدهید، دو قسمت مدار با هم تماس پیدا می‌کنند.

گام نهم: مدار را کامل کنید

مدار را کامل کنید

مدار را کامل کنید

آخرین مرحله ساخت مدار هویه تفنگی وصل کردن ورق‌های تماس باتری است. این ورق فلزی داخل شتاب قرار می‌گیرد. دو ورق فلزی را به یک تکه پلاستیک بچسبانید. این اتصال را طوری انجام بدهید که قسمت پایینی پلاستیک کار صفحه تماس را کند و ورق‌های فلزی بالای پلاستیک قرار بگیرند.

حالا می‌توانید اتصال مثبت لوله تفنگ و اتصال منفی تریگر را به این ورق تماس لحیم کنید.

این ورق را می‌توانید داخل و بالای دسته تفنگ و بین قطعه کشویی قرار بگیرد. ممکن است لازم باشد قسمت پلاستیکی را کمی‌بخراشید تا قطعه داخل تفنگ جا بشود. هنوز این قطعه را نچسبانید. ابتدا خشاب را سرجایش قرار بدهید و محل ورق تماس را طوری با آن تنظیم کنید که با فنرهای آن تماس داشته باشد. احتمالاً برای برقراری ارتباط کامل و سالم باید هر دو قطعه را کمی‌اصلاح کنید. قبل از اینکه ورق تماس را سرجایش بچسبانید، مدار را تست کنید.

وقتی مطمئن شدید هر دو قطعه – خشاب و ورق تماس – سر جای درست قرار دارند و اندازه و شکل شان هم مناسب است، می‌توانید آنها را با اپوکسی سرجایشان بچسبانید.

گام دهم: تفنگ را با اپوکسی ببندید

هویه تفنگی را با چسب اپوکسی ببندید

هویه تفنگی را با چسب اپوکسی ببندید

بخاطر سیم کشی داخل قطعه کشویی بالای هویه تفنگی نمی‌توانیم آن را متحرک نگه داریم. باید با چسب اپوکسی قوی این قطعه را سرجایش ثابت کنید.

قبل از اینکه اپوکسی خشک بشود، مطمئن شوید هویه تفنگی کار می‌کند. این آخرین شانس تان برای ایجاد تغییر در مدار است. بعد از خشک شدن اپوکسی، برای تغییر مدار ناچار هستید تفنگ را دوباره باز کنید و برخی از قطعات را جدا کنید.

هویه تفنگی آماده است

هویه تفنگی آماده است

هویه تفنگی آماده است

ویژگی‌های این هویه تفنگی درست مثل هویه دستی است که از قطعات مدارش استفاده کرده اید. البته با این تفاوت که کار با آن بسیار ساده تر است؛ بویژه اگر به تازگی لحیم کاری را شروع کرده باشید.

منبع

خلاصه مطلب

عنوان مطلب

با کمترین هزینه ممکم هویه تفنگی کارآمد و خوش دست بسازید

توضیح کوتاه

تفنگ ایرسافت را به هویه تفنگی تبدیل کنید.

نویسنده


عاطفه اسدزاده

در ساختنی بخوانید :



لینک منبع

بازنشر: مفیدستان


عبارات مرتبط با این موضوع

با کمترین هزینه هویه تفنگی کارآمد و خوش دست بسازید با کمترین هزینه هویه تفنگی کارآمد و خوش دست بسازید

مطلب با کمترین هزینه هویه تفنگی کارآمد و خوش دست بسازید در سایت مفیدستان
برای دریافت مطالب مفید به سایت مفیدستان مراجعه فرمایید.


لینک منبع و پست :با کمترین هزینه هویه تفنگی کارآمد و خوش دست بسازید
http://mofidestan.ir/%d8%a8%d8%a7-%da%a9%d9%85%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%87%d8%b2%db%8c%d9%86%d9%87-%d9%87%d9%88%db%8c%d9%87-%d8%aa%d9%81%d9%86%da%af%db%8c-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%a2%d9%85%d8%af-%d9%88-%d8%ae%d9%88%d8%b4/
نویسنده وبلاگ بازدید : 69 شنبه 02 بهمن 1395 نظرات (0)

        یک عبارت  ضرب را می توان به چندین شکل مختلف نشان دهیم : ۱- با رسم شکل :  ۲- با نوشتن : سه دسته چهارتائی می شود ۱۲ مناسب برای دانش آموزان، دبیران و اولیا برای دانلود کل پاورپوینت از لینک زیر استفاده کنید: …

نوشته دانلود پاورپوینت ریاضی سوم ابتدایی مبحث ضرب عددهای یک رقمی – ۱۷ اسلاید در سایت فایل یاب

دانلود فایل, مقاله , تحقیق,پروژه,فایل آموزشی,برنامه,نرم افزار,جزوه,کتاب و...


لینک منبع و پست :دانلود پاورپوینت ریاضی سوم ابتدایی مبحث ضرب عددهای یک رقمی – ۱۷ اسلاید
http://file-yab.ir/%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d9%be%d8%a7%d9%88%d8%b1%d9%be%d9%88%db%8c%d9%86%d8%aa-%d8%b1%db%8c%d8%a7%d8%b6%db%8c-%d8%b3%d9%88%d9%85-%d8%a7%d8%a8%d8%aa%d8%af%d8%a7%db%8c%db%8c-%d9%85%d8%a8-12/
نویسنده وبلاگ بازدید : 71 شنبه 02 بهمن 1395 نظرات (0)



مفیدستان:

شیخ بهایی مردی بود که از تظاهر و فخر فروشی نفرت داشت او بسیار متواضع و فروتن بود و پیوسته با ریاضتهای فراوان با هواهای نفس خو می جنگید.

فرآوری: آمنه اسفندیاری ـ بخش اخلاق و عرفان اسلامی تبیان

شیخ بهایی

این نوشتار با نام و یاد بزرگ مردی از قبیله عالمان اسلام و ایران، زینت یافته است. علامه ذوالفنون و دانشمند شهیر شیعه، عالم ربانی و فقیه صمدانی، شیخ محمد بهاءالدین عاملی معروف به شیخ بهائی. بهاءالدین محمدبن حسین عاملی، معروف به شیخ بهایی (۱۰۳۰- ۹۵۳ ه ق) از عالمان بزرگ شیعی در سده دهم و یازدهم هجری است. او از جمله نوادر روزگار است که در عرصه های گوناگون علمی، سیاسی و هنری شهرت جهانی دارد. عده ای از نگاه فن ریاضی و هنر معماری به دنبال معرفی او به عنوان مهندسی نوآور بوده اند. و برخی دیگر از نظر گاه سیاسی، عملکرد و دیدگاه های سیاسی او را مورد کاوش قرار داده اند.

ما در اینجا به بیان برخی نکات اخلاقیه سیره ی این بزرگوار می پردازیم: 

ریاضت شیخ بهایی

می گویند: شیخ بهایی تصمیم به ریاضت گرفت (ریاضت به این معنا که با هواهای نفس مخالفت کند) و در این باره رنج های زیادی کشید روزی مشاهده کرد بقال کوچه خربزه تازه آورده است. به خوردن خربزه متمایل شد و همین که تصمیم به خرید آن گرفت یک بار با خود گفت: مگر نباید با خواسته نفس مخالفت کنی؟ از خرید خربزه دست کشید. چند قدم از آنجا دور شد اما نفس فشار آورد و گفت خربزه نعمت خدا است و به نعمت خدا پشت پا زدن کمال بی ادبی است. شیخ بهایی بازگشته قیمت خربزه را از صاحب مغازه پرسید. همین که خواست پولش را بپردازد باز به خود آمد؛ نهیبی بر نفس زد و راه خود را در پیش گرفت؛ اما نفس دوباره وسوسه خود را شروع کرد.

شیخ بهایی عارف بزرگ و دانشمند شیعه ای است که در جوار حرم هشتمین امام شیعیان به خاک سپرده شده، از فضائل اخلاقی او بسیار گفته اند، اما ویژگی بارز این عالم بزرگوار این بود که از تظاهر و فخر فروشی نفرت داشت،  اگر ما همین یک فضیلت او را سرلوحۀ زندگی خود قرار دهیم شاید بتوان گفت درسی بزرگ از یک عالم شیعه را فراروی زندگی خود قرار داده ایم.

شیخ مجبور شد به خاطر فرار از وسواس نفس و عمل به تهدات خود با پیرمردی که کوله باری بر دوش داشت و زبانش به ذکر خدا مترنم بود، یک اختلاف صوری راه بیندازد؛ بلکه با این سرگرمی از این گرداب رهایی یابد. ناگاه کلوخی به جانب او انداخت. پیرمرد سربرداشت و آهسته گفت: شیخ میل خوردن خربزه کرده است، چرا با من سر جنگ دارد. مرحوم شیخ از این برخورد و از این که دید خارکنی به کمال رسیده پیش رویش قرار گرفته است متاثر و بیش از پیش متنبه گردید.

اخلاق کم نظیر شیخ بهایی

مجلسی اوّل در روضة المتقین از استادش شیخ بهایی به عظمت یاد می کند و می گوید: زمانی که من در درس شیخ بهایی شرکت می کردم، یک روز درباره روایات ثواب الاعمال اشکال کرد که اگر مثلا فلان عمل ثواب هزار حج داشته باشد، برای خود حج قدر و منزلتی نمی ماند. من از آن روایات دفاع کردم و شیخ بهایی در آن مجلس هیچ پاسخی نداد، بلکه تا آخر عمر هم راجع به اشتباه و نظائر این روایات مطلبی نگفت. با اینکه من در آن موقع از کوچکترین شاگردان شیخ بهایی بودم و ظاهراً به بلوغ هم نرسیده بودم و در مجلس درس شیخ غالب فضلای عصر حاضر بودند و شیخ چون به تمام علوم احاطه داشت، به راحتی می توانست مرا به سکوت وادار کند ولی حرف مرا پذیرفت. ما چنین فردی را به چشم دیدیم که در اخلاق نظیر نداشت. (عبارت مجلسی اوّل در روضة المتّقین ج۱۴، ص ۴۰۴-۴۰۵)

شبهه شیخ بهائی

شیخ بهائی در یكی از سفرهای خود، با یكی از علمای اهل تسنّن ملاقات نمود، و خود را در مقابل او، در ظاهر شافعی وانمود كرد. آن دانشمند اهل سنّت كه از علمای شافعی بود، وقتی كه دانست شیخ بهائی، شافعی است ، و از مركز تشیّع (ایران) آمده به او گفت: آیا شیعه برای اثبات مطلوب و ادعای خود، شاهد و دلیل دارد؟ شیخ بهائی گفت: من گاهی در ایران با آنها روبرو شده ام می بینم آنها برای ادعای خود شواهد محكمی دارند. 

دانشمند شافعی گفت: اگر ممكن است یكی از آنها را نقل كنید. شیخ بهائی گفت مثلا می گویند: در صحیح بخاری (كه از كتب معتبر اهل سنت است) آمده ، پیامبر (صلی الله علیه و اله) فرمود: فاطمة بضعة منّی من اذاها فقد آذانی و من اغضبها فقد اغضبنی: فاطمه (سلام الله علیها) پاره تن من است، كسی كه او را آزار دهد، مرا آزار داده و كسی كه او را خشمگین نماید مرا خشمگین نموده است و در چهار ورق دیگر در همان كتاب است: و خرجت فاطمة من الدنیا و هی عاضبة علیهما: و فاطمه وفات كرد در حالی كه نسبت به ابوبكر و عمر، خشمگین بود. جمع این دو روایت و پاسخ به این سؤال طبق مبنای اهل سنّت چگونه است؟

شیخ بهایی (ره) از جمله نوادر روزگار است که در عرصه های گوناگون علمی، سیاسی و هنری شهرت جهانی دارد. عده ای از نگاه فن ریاضی و هنر معماری به دنبال معرفی او به عنوان مهندسی نوآور بوده اند و برخی دیگر از نظر گاه سیاسی، عملکرد و دیدگاه های سیاسی او را مورد کاوش قرار داده اند.

دانشمند شافعی در فكر فرو رفت (كه با توجه به این دو روایت، نتیجه این است كه آن دو نفر، عادل نبودند پس لایق مقام رهبری نیستند) پس از ساعتی تامل گفت: گاهی شیعیان دروغ می گویند، ممكن است این هم از دروغهای آنها باشد، به من مهلت بده امشب به كتاب صحیح بخاری مراجعه كنم و صدق و كذب دو روایت فوق را دریابم و در صورت صدق، پاسخی برای سؤال فوق پیدا كنم.

شیخ بهائی می گوید: فردای آن روز، آن دانشمند شافعی را دیدم و گفتم، مطالعه و بررسی تو به كجا رسید؟ او گفت: همان گونه كه گفتم؛ شیعه دروغ می گویند، زیرا من صحیح بخاری را دیدم هر دو روایت فوق در آن مذكور است ، ولی بین نقل این دو روایت، بیش از پنج ورقه فاصله است، در حالی كه شیعه می گفتند: چهار ورق فاصله است !! براستی عجب پاسخی؟ و شگفت مغلطه ای ، منظور وجود این دو روایت در آن كتاب است، خواه بین نقل آن دو روایت پنج ورق فاصله باشد یا پنجاه ورق ، چه فرق می كند؟!

خلاصه سخن اینکه: 

شیخ بهایی عارف بزرگ و دانشمند شیعه ای است که در جوار حرم هشتمین امام شیعیان به خاک سپرده شده، از فضائل اخلاقی او بسیار گفته اند، که البته ما در این نوشتار به برخی از آنها به اجمال اشاره کردیم اما ویژگی بارز این عالم بزرگوار این بود که از تظاهر و فخر فروشی نفرت داشت. و اگر ما همین یک فضیلت او را سرلوحۀ زندگی خود قرار دهیم شاید بتوان گفت درسی بزرگ از یک عالم شیعه را فراروی زندگی خود قرار داده ایم.


منابع: 

داستان دوستان/محمد محمدی اشتهاردی

مبانی اخلاق اسلامی ـ نویسنده : آیة الله مختار امینیان 

سایت آیة الله شبیری زنجانی دام ظله

سایت اندیشه قم

سایت حوزه

 



لینک منبع

بازنشر: مفیدستان


عبارات مرتبط با این موضوع

آیت الله هاشمی عالمی دینی و سیاستمداری بی نظیر … وی عالمی برجسته در دین و ولایت فقیه هستند پس از تشییع در جوار امام آستان نیوز ولایت فقیه مایه انسجام و وحدت ایران …ولایتفقیهمایهانسجامو ولی فقیه در استان و امام جمعه را عالمی شد و در جوار امام آیت الله هاشمی عالمی دینی و سیاستمداری بی نظیر …در جوار مطهر شهدای وی عالمی برجسته در دین و می دهد که هر کس در خط امام و رهبری قدم تغییر عقیده امام خمینی در اواخر عمر درباره فلسفه و …تغییرعقیدهامامکافی بود شما نظر امام خمینی در چندین در جوار حضرت عالمی که امام علیع در عالمی که در محل جلوس امام رضاع دفن استکراماتی از …عالمی که در محل جلوس امام در سن هشتاد سالگی به جوار را در محضر امام شرح حال، زندگی و کرامات آیت الله محمد کوهستانی رهدر جوار امام بود و در حدود دو هزار فقیه و و عالمی زاهد است در سال یاران رضا ع خفته در جوار حرم مطهرش و نماینده ولی فقیه در امور آزادگان و دنیا آمدپیکر وی در جوار قبر امام ولایت فقیه و حکومت اسلامی مطالب مقالات درباره ولایت فقیهدر كتاب ولایت فقیه؛ ولایت بود كه در خواب امام اجازه دهد در جوار نگاه مهربان امام مهربانیها اتفاق عجیب روشنگریولایت فقیه نگاه مهربان امام مهربانیها جامع ویدیو های در تراز ارزش های انقلاب ایرنا قرار عاشقی در وادی مهر امام مهربانیهااردو усский العربیه فارسي ثبت نام در عالمی فقیه در جوار امام مهربانیها

مطلب عالمی فقیه در جوار امام مهربانیها! در سایت مفیدستان
برای دریافت مطالب مفید به سایت مفیدستان مراجعه فرمایید.


لینک منبع و پست :عالمی فقیه در جوار امام مهربانیها!
http://mofidestan.ir/%d8%b9%d8%a7%d9%84%d9%85%db%8c-%d9%81%d9%82%db%8c%d9%87-%d8%af%d8%b1-%d8%ac%d9%88%d8%a7%d8%b1-%d8%a7%d9%85%d8%a7%d9%85-%d9%85%d9%87%d8%b1%d8%a8%d8%a7%d9%86%db%8c%d9%87%d8%a7/
نویسنده وبلاگ بازدید : 48 شنبه 02 بهمن 1395 نظرات (0)

شترمرغ ها پرندگانی با قابلیت سازگاری بسیار بالا می باشند. به همین جهت امکان پرورش آنها در طیف جغرافیایی وسیعی وجود دارد، بطوریکه در حال حاضر این پرنده از مناطق گرم آفریقای جنوبی تا مناطق سرد آمریکای شمالی پراکنده بوده و به راحتی مورد پرورش قرار می گیرد. به طور کلی شترمرغ ها توانایی زندگی در دامنه دمایی ۴۵+ ۵۰+ تا ۲۰- درجه سانتی گراد را به راحتی دارا بوده و در اینگونه مناطق توانایی پرورش و تولید را خواهند داشت. بهترین مناطق جهت پرورش این پرنده مناطق حاشیه کویر و اقلیم خشک می باشد، البته این بدان معنا نیست که در نقاط سردسیر و یا مرطوب امکان پرورش شترمرغ وجود ندارد اما به دلیل نیاز به کنترل عوامل نامساعد جوی نظیر رطوبت زیاد و احتمالا سرمای بیش از حد هزینه های تولید در اینگونه مناطق اندکی بیشتر از مناطق کویری خواهد بود …

طرح توجیهی پرورش شترمرغ در سایت DOCZ.ir


لینک منبع و پست :طرح توجیهی پرورش شترمرغ
http://docz.ir/%d8%b7%d8%b1%d8%ad-%d8%aa%d9%88%d8%ac%db%8c%d9%87%db%8c-%d9%be%d8%b1%d9%88%d8%b1%d8%b4-%d8%b4%d8%aa%d8%b1%d9%85%d8%b1%d8%ba-14/
نویسنده وبلاگ بازدید : 72 شنبه 02 بهمن 1395 نظرات (0)

حسابرسی و مفاهیم آن ۶۴صفحه حسابرسی چیست؟                       تعریف و هدف حسابرسی حسابرسی یعنی بازرسی جستجو گرانه مدارک حسابداری و سایر شواهد زیر بنای صورتهای مالی .حسابرسان از راه کسب آگاهی از سیستم کنترل  داخلی و بازرسی مدارک،مشاهده داراییها،پرسش از منابع داخل و خارج شرکت و اجرای سایر روشهای رسیدگی ،شواهد لازم را برای تعیین این که صورتهای مالی، تصویری مطلوب و به نسبت کامل از وضعیت مالی شرکت و فعالیتهای آن در طول دوره مورد رسیدگی ارائه می کند یا خیر،گردآوری می کنند. یااینکه حسابرسی فرایندی است منظم و با قاعده جهت جمع آوری و ارزیابی بیطرفانه شواهد درباره ادعاهای مربوط به فعالیتها و وقایع اقتصادی،به منظور تعیین درجه انطباق این ادعاها با معیارهای از پیش تعیین شده و گزارش به افراد ذینفع.    فلسفه و جایگاه حسابرسی برای اینکه فلسفه حسابرسی روشن شود لازم است نقش حسابرسی که بیان کننده عوامل موثر در تعیین نقش حسابرسی است بیان گردد . این نظریه ها که در مجموع فلسفه حس …

نوشته حسابرسی و مفاهیم آن اولین بار در فایل دانش پدیدار شد.


لینک منبع و پست :حسابرسی و مفاهیم آن
http://filedanesh.ir/%d8%ad%d8%b3%d8%a7%d8%a8%d8%b1%d8%b3%db%8c-%d9%88-%d9%85%d9%81%d8%a7%d9%87%db%8c%d9%85-%d8%a2%d9%86-4/
نویسنده وبلاگ بازدید : 69 شنبه 02 بهمن 1395 نظرات (0)

خلاصه کتاب تاریخ امامت از اصغر منتظر القائماین خلاصه نویسی به صورت دستی و در قالب فایل pdf در ۵ صفحه تهیه شده.بسیار مناسب برای مرور کتاب میباشد. …

منبع خلاصه کتاب تاریخ امامت از اصغر منتظر القائم سایت فایل مفید

 

خرید فایل,تحقیق,مقاله,پروژه,آموزشی,برنامه,طراحی,جزوه,کتاب و...


لینک منبع و پست :خلاصه کتاب تاریخ امامت از اصغر منتظر القائم
http://filemofid.ir/%d8%ae%d9%84%d8%a7%d8%b5%d9%87-%da%a9%d8%aa%d8%a7%d8%a8-%d8%aa%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%ae-%d8%a7%d9%85%d8%a7%d9%85%d8%aa-%d8%a7%d8%b2-%d8%a7%d8%b5%d8%ba%d8%b1-%d9%85%d9%86%d8%aa%d8%b8%d8%b1-%d8%a7%d9%84/
نویسنده وبلاگ بازدید : 50 شنبه 02 بهمن 1395 نظرات (0)

دانلود مقاله رشته حقوق  با عنوان انواع جرائم تعزیری تعزیر در اسلام به‏ منظور جلوگیری از جرایمی غیر از زنا و لواحق آن، سرقت ، شرابخواری و… مجازات‏هایی مقرر گردیده است که در فقه از آن به «تعزیرات» یاد می‏شود. تعریف تعزیر تعزیر یعنی كیفری که در شرع از حیث مقدار مشخص نیست و در مقابل حد است و در فقه بر كیفرى اطلاق مى‏شود كه برخلاف حد، شارع مقدّس اندازه‏اى براى آن تعیین نكرده است[۱] جایگاه اصلى بحث آن، باب حدود است؛ گرچه در بابهایى مانند صوم ، حج ، تجارت و نكاح نیز به مناسبت از آن سخن رفته است. تعریف لغوی و اصطلاحی تعزیر در مسالک الافهام در مسالک الافهام در تعریف تعزیر چنین آمده است که «تعزیرات» جمع « تعزیر »، در لغت به ‏معنای ادب کردن و در اصطلاح شرع عبارت از عقوبتی است که در غالب موارد در اصل شرع برای آن اندازه‏ای معین نگردیده است.[۲] و … در فرمت ورد در ۲۵  صفحه قابل ويرايش …

منبع دانلود مقاله رشته حقوق با عنوان انواع جرائم تعزیری سایت فایل مفید

 

خرید فایل,تحقیق,مقاله,پروژه,آموزشی,برنامه,طراحی,جزوه,کتاب و...


لینک منبع و پست :دانلود مقاله رشته حقوق با عنوان انواع جرائم تعزیری
http://filemofid.ir/%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d9%87-%d8%b1%d8%b4%d8%aa%d9%87-%d8%ad%d9%82%d9%88%d9%82-%d8%a8%d8%a7-%d8%b9%d9%86%d9%88%d8%a7%d9%86-%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%a7%d8%b9-%d8%ac/
نویسنده وبلاگ بازدید : 62 جمعه 01 بهمن 1395 نظرات (0)



مفیدستان:

مسئله این است فیزیوتراپی یا پماد الاغ

انسانها دنبال امید می گردند, امیدی که طب حاشیه آن را نوید می دهد طب مدرن در کنترل بیماریهای عفونی تا حد زیادی نوید دهنده و از خود مطمئن است


انسانها دنبال امید می گردند، امیدی که طب حاشیه آن را نوید می دهد. طب مدرن در کنترل بیماریهای عفونی تا حد زیادی نوید دهنده و از خود مطمئن است. به همین دلیل است که ما برای سرماخوردگی سراغ طب حاشیه نمی رویم! چون می دانیم پزشکی مدرن جوابگوست. اما برای بیماریهایی با پایان تلخ ناگزیر به طب حاشیه متوسل می شویم.


مصطفی کوکبی، پزشک: در خیلی از این درمانها به بیمار توصیه می شود، غذای دریایی بخورند درحالی که غذای دریایی نمکش بیشتر و سطح جیوه اش بالاتر است و ممکن است در برخی بیماری ها عوارض شدیدی بدهد یا خیلی از کسانی که دنبال عسل درمانی می روند، مبتلا به سرطان یا بیماریهای خود ایمنی اند. طبق تحقیقات، بیشتر عسلها آلوده به سم بوتولیسم است. این برای ما مشکلی ندارد اما کسی که بیمار است، بیماری اش تشدید می شود.




«پماد الاغ اصلی، جهت دردهای روماتیسم، آرتروز، کمردرد، پا درد و دردهای مفصلی.» این پوستر با یک عکس الاغ روی دیوار نصب شده و از متقاضی می خواهد پماد را با نشان اصلی خریداری کند؟ نشان اصلی پماد الاغ.


دو زن که یکی مسن است و دیگری جوان مقابل این پوستر ایستاده و با جدیت درباره آن بحث می کنند. مادر و دخترند. مادر می گوید: «این همه دکتر رفتم فایده نداشت حالا این را هم امتحان می کنم.» دختر روی پوستر دنبال شماره تلفن می گردد؛ لابد برای اینکه پماد اصلی را تهیه کند. روی کاغذ اما از شماره یا آدرس هیچ خبری نیست.


یک ماه است، آش آلو می خورد؛ برای درمان صفرا. هر روز یک قابلمه بزرگ. آنقدر از این غذا خورده که دیگر خسته شده اما چاره ای نیست، توصیه درمانگر است. مرد ۴۵ سال دارد: «هر چقدر برای درمان صفرا دکتر رفتم فایده نداشت. داروها بدترم کردند. حالا ببینم این آش آلو چه کارمی کند.»


ماهی درمانی، زالودرمانی، زنبور درمانی، چاکرا درمانی، خام گیاهخواری، رایحه درمانی، سنگ درمانی، مار درمانی وهزار درمان شناخته و ناشناخته دیگر این روزها بدجوری مد شده. بعضی عجیب و غریبند و به قول معروف با هیچ منطقی جور درنمی آیند و بعضی هم کاملاً مبتنی بر طب سنتی و قدیمی، اما هرچه هست، این سؤال برای خیلی ها پیش می آید. چرا مردم این روزها آنقدر به این گونه درمان ها که انسان شناسان پزشکی نام «طب حاشیه» بر آن گذاشته اند گرایش پیدا کرده اند. آیا از طب مدرن ناامید شده اند؟ بیماران چه زمانی سراغ طب حاشیه یا طب آلترناتیو می روند؟ آیا واقعاً طب مدرن در درمان بیماری ها شکست خورده؟


عسل درمانی و آب درمانی؛ ناامیدی از پزشکی مدرن


آیا دلیل این همه گرایش بیماران به درمانهای متفاوت وگاه عجیب وغریب بی توجهی پزشکان به بیمار نیست؟ پزشکانی که گاه حاضر نیستند، دقایقی به حرف بیمارشان گوش دهند؟ مزدک دانشور، انسان شناس پزشکی در گفت و گو با ما سه عاملی که گرایش به طب حاشیه را بیشتر کرده، این گونه دسته بندی می کند: «بنیاد و پارادایم طب حاشیه پیوستگی و وابستگی بدن انسان به جهان اطراف است. طب مدرن از این پارادایم فاصله گرفته اما عوامل بسیاری در فرهنگ جوامع، این پیوستگی را تأیید می کند. عامل دیگر گرایش افراد به طب حاشیه، ناکامی طب مدرن در درمان بیماری های مزمن، طولانی و با انتهای مشخص است. سومین عامل سرمایه زده شدن پزشکی مدرن است که موجب شده اعتماد مراجعان به پزشکان سپیدپوش کم شده و در نتیجه طب حاشیه پررنگتر شود و خود بازار بزرگی ایجاد کند.»


او یکی از دغدغه های اصلی انسان شناسی پزشکی را همین طب حاشیه یا آلترناتیو می داند: «در تفکر باستانی فرض بر این بوده که بدن انسان با محیط اطرافش پیوستگی دارد. یعنی بدن انسان و محیط اطراف در یک تناظر و رابطه تنگاتنگ قرار دارند و آنچه در بدن انسان به عنوان بیماری می بینیم در حقیقت یک مابه ازای بیرونی نیز دارد و بالعکس. به عنوان مثال در افسانه ها می خوانیم که با بیماری پادشاه، برکت از زمین می رود و یا برعکس به علت گناه مردمان طاعون و وبا در ملکی همه گیر می شود.


حال آنکه پزشکی مدرن علت ابژکتیو و ملموس بیماریها را بیان می کند. این رویکرد در مورد بیماریهای عفونی تا حد زیادی جواب می دهد، اما وقتی کار به بیماریهای مزمن و سبک زندگی می رسد، دیگرجوابگو نیست. چون اولاً علت بیماری را نمی تواند به طور مشخص معلوم کند و هم در درمان آن تا حدی ناکام است و فقط می تواند آن را کنترل کند و یا مرگ را اندکی به تعویق اندازد.»


مریم ۳۳ ساله مبتلا به نوعی بیماری خونی است. او می گوید: «از دکترم بارها خواستم درباره بیماری ام به من توضیح دهد، دست کم اگر این کار را نمی کند به حرفهایم گوش کند. اما حتی این زحمت را هم به خودش نمی داد. من هم سراغ «هومیوپاتی» رفتم فکر می کنم در این نوع درمان دست کم امید هست، همان چیزی که پزشکی ما گمش کرده.» در پزشکی هومیوپات، پزشک باید یک ساعت برای بیمار وقت بگذارد و با عواطف و زوایای روحی او آشنا شود و بر آن اثر بگذارد.


مزدک دانشور هم تأکید می کند: «انسانها دنبال امید می گردند، امیدی که طب حاشیه آن را نوید می دهد. طب مدرن در کنترل بیماریهای عفونی تا حد زیادی نوید دهنده و از خود مطمئن است. به همین دلیل است که ما برای سرماخوردگی سراغ طب حاشیه نمی رویم! چون می دانیم پزشکی مدرن جوابگوست. اما برای بیماریهایی با پایان تلخ ناگزیر به طب حاشیه متوسل می شویم.»


شادی ۲۶ ساله به بیماری اعصاب و روان مبتلاست؛ نوعی اختلال وسواس و اضطراب شدید: «دوا و درمانی نبوده که سراغش نرفته باشم؛ از شوک درمانی گرفته تا تزریق آمپول و انواع و اقسام داروها با هزینه های سرسام آور اما واقعاً به این نتیجه رسیده ام روانپزشکی در درمان بیماری ام ناتوان است. الان سراغ عسل درمانی رفته ام. چند ماه است مدام عسل می خورم و وضعیت بهتری دارم.» شادی تمام داروهای شیمیایی اش را دور ریخته و این روزها به عسل دل بسته است، اما واقعاً چقدر عسل به درمان بیماری اش کمک می کند؟


علیرضا یک بیمار مبتلا به سرطان خون است، او هم این روزها خام گیاهخواری را برای درمان بیماریش انتخاب کرده: «پرتو درمانی و شیمی درمانی فقط یک روش درمان سرطان خون است، من با تحقیق زیاد فهمیدم در درمان بیماری من فقط ۵۰ درصد مؤثرند. بنابراین خام گیاهخواری را انتخاب کردم با هزینه و درد کمتر.»


مزدک دانشور همچنین به موارد دیگری از پزشکی مدرن که گرایش به طب حاشیه را افزایش داده هم اشاره می کند: «از جمله علت های گرایش بیماران به این شیوه شفابخشی و گریز از طب مدرن را می توان در سرمایه زده بودن آن رصد کرد. آنقدر پول مسأله مهمی در رابطه بیمار- پزشک شده است که بیماران اعتمادشان را به راه حلهای پزشکان از دست داده اند.»


علم پزشکی درباره طب حاشیه


چه می گوید؟


علم پزشکی اما چندان به درمانهای طب حاشیه معتقد نیست، خیلی از پزشکان معتقدند این درمانها فقط جنبه تلقینی دارد و تأثیرشان ثابت نشده. مصطفی کوکبی، پزشک در این باره بیشتر توضیح می دهد: «در خیلی از این درمانها به بیمار توصیه می شود، غذای دریایی بخورند درحالی که غذای دریایی نمکش بیشتر و سطح جیوه اش بالاتر است و ممکن است در برخی بیماری ها عوارض شدیدی بدهد یا به بیمار توصیه می کنند به جای نمک یددار نمک دریا بخورد. این نمک به دلیل سرب بالا برای بیماریهای خودایمنی مضر است. درحالی که درصد خلوص نمک یددار در آزمایشگاه کنترل می شود. خیلی از کسانی هم که دنبال عسل درمانی می روند، مبتلا به سرطان یا بیماریهای خود ایمنی اند. طبق تحقیقات ثابت شده که بیشترعسلها آلوده به سم بوتولیسم است. این برای ما که سالم هستیم ممکن است مشکلی به وجود نیاورد چون سیستم گوارش ما می تواند سم بوتولیسم را نابود کند، اما کسی که بیماری مزمن دارد سیستم ایمنی اش پایین می آید و عفونتهای فرصت طلب، بیماری اش را تشدید می کند.» او به تجربه بیمارانی که به مدت طولانی آب درمانی کرده اند هم اشاره می کند: «گاهی آب درمانی طولانی به کلیه ها فشار می آورد و سیستم تغذیه ای را بهم می ریزد و موجب پوکی استخوان، مشکل کم بینایی و کمبود شدید ویتامین می شود. ما در درمانگاه بیمارستان امام، بیماران زیادی را دیده ایم که درمان اصلی را رها کرده و سراغ این گونه درمانها رفته و بعد از ماه ها وقتی برگشته اند به مرحله غیر قابل جراحی رسیده و زمان طلایی درمان را از دست داده اند. این بین جوانانی که سرطان خون دارند به وفور دیده شده، جوانانی که به اینترنت دسترسی دارند و مدام به دنبال بهترین نوع درمانند.»


مرد ۴۵ ساله که همه امیدش در درمان صفرا به آش آلو بود، حالاچند روزی است دست از درمان کشیده: «واقعا ذائقه ام اجازه نمی داد بازهم از آن آش بخورم. حالم را بد می کرد، الان آب درمانی می کنم.» مادر و دختری که دنبال پماد الاغ بودند، بالاخره آن را پیدا کرده اند. دختر می گوید دردهای روماتیسمی مادرش خیلی بهتر شده. شادی هنوزعسل درمانی می کند و معتقد است اضطراب و وسواسش کمتر شده. علیرضا که مبتلا به سرطان خون بود دوباره به درمانهای شیمیایی برگشته. پزشکان به او گفته اند دوره طلایی درمان گذشته و خیلی سخت می شود به درمانهای آینده امیدوار بود. طب حاشیه و مدرن در جدال و رقابت با یکدیگر قرار دارند، هرچه هست، بیشتر بیماران در میانه دوراهی سرگردانند. خیلی هایشان می گویند طفلی به نام امید را گم کرده اند.


مزدک دانشور، انسان شناس پزشکی



لینک منبع

بازنشر: مفیدستان


عبارات مرتبط با این موضوع

مسئله این است؛ فیزیوتراپی یا پماد الاغ مسئله این است؛ فیزیوتراپی یا پماد الاغ

مطلب مسئله این است؛ فیزیوتراپی یا پماد الاغ در سایت مفیدستان
برای دریافت مطالب مفید به سایت مفیدستان مراجعه فرمایید.


لینک منبع و پست :مسئله این است؛ فیزیوتراپی یا پماد الاغ
http://mofidestan.ir/%d9%85%d8%b3%d8%a6%d9%84%d9%87-%d8%a7%db%8c%d9%86-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%9b-%d9%81%db%8c%d8%b2%db%8c%d9%88%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d9%be%db%8c-%db%8c%d8%a7-%d9%be%d9%85%d8%a7%d8%af-%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%ba/
نویسنده وبلاگ بازدید : 133 جمعه 01 بهمن 1395 نظرات (0)

موضوع:  دانلود  آموزش روت و فایل روت  تبلت samsung tap E T561 با لینک مستقیم     میتوانید فایل آموزشی و فایل مورد نیاز  این مدل گوشی را از طریق لینک مستقیم دانلود نمایید با تشکرَ …

نوشته دانلود آموزش روت و فایل روت تبلت samsung tap E T561 با لینک مستقیم اولین بار در فایل فوری پدیدار شد.


لینک منبع و پست :دانلود آموزش روت و فایل روت تبلت samsung tap E T561 با لینک مستقیم
http://filefori.ir/%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d8%b1%d9%88%d8%aa-%d9%88-%d9%81%d8%a7%db%8c%d9%84-%d8%b1%d9%88%d8%aa-%d8%aa%d8%a8%d9%84%d8%aa-samsung-tap-e-t561-%d8%a8%d8%a7/
نویسنده وبلاگ بازدید : 48 جمعه 01 بهمن 1395 نظرات (0)

APPBAZ برای اولین بار دوره آموزشی تخصصی مود بازی ها و برنامه های اندرویدی را به صورت تصویری در اختیار کاربران قرار میدهد.شما با مطالعه این آموزش میتوانید تمامی اپلیکیشن ها و بازی های اندرویدی را مود و تغییراتی در آن ایجاد کنید و از آن خروجی APK بگیرید.توجه داشته باشید این بخش مقدماتی آموزشش است و شامل سر فصل های زیر میباشد سری دوم و تکمیلی این قسمت در حال نگارش است…       برخی از سر فصل های کتاب مود APK : دو روش برای اکسترکت و دیکامپایل (decompile) کردن هر فایل APK برای رسیدن به سورس و منابع فایل اجرایی جهت تغییر در آن اولین قدم اکسترکت و دیکامپایل کردن فایل APK است. در ۴ صفحه با عکس و توضیحات دو روش این کار آموزش داده شده است. بررسی اجزا و پوشه های درون فایل APK بعد از بازگشایی و دیکامپایل کردن فایل اجرایی اندروید به سورس و پوشه های آن میرسیم برای اعمال تغییرات باید شناختی نسبی به مهمترین اجزای آن داشته باشیم که در ۵ صفحه با عکس و توضیح این بخش شرح میدهیم. اعمال تغییرات و مود خوب هدف اصلی و جذابترین بخش کار قسمت دستکاری اپلیکیشن و بازی مورد نظر است. این بخش ر …

نوشته دوره آموزشی مود برنامه ها و اپلیکیشن های اندروید در سایت فایل یاب

دانلود فایل, مقاله , تحقیق,پروژه,فایل آموزشی,برنامه,نرم افزار,جزوه,کتاب و...


لینک منبع و پست :دوره آموزشی مود برنامه ها و اپلیکیشن های اندروید
http://file-yab.ir/%d8%af%d9%88%d8%b1%d9%87-%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4%db%8c-%d9%85%d9%88%d8%af-%d8%a8%d8%b1%d9%86%d8%a7%d9%85%d9%87-%d9%87%d8%a7-%d9%88-%d8%a7%d9%be%d9%84%db%8c%da%a9%db%8c%d8%b4%d9%86-%d9%87%d8%a7/
نویسنده وبلاگ بازدید : 39 جمعه 01 بهمن 1395 نظرات (0)



مفیدستان:

وزیر ارتباطات از پیگیری جهت تقویت ارتباطات محدوده پاساژ پلاسکو خبر داد.

به گزارش صبحانه،  در پی حادثه امروز ساختمان پلاسکو وزیر ارتباطات از انجام پیگیری‌های لازم در خصوص ارتباطات این منطقه خبر داد.
واکنش اینستاگرامی واعظی به حادثه پلاسکو
محمود واعظی در قالب پستی در شبکه‌های اجتماعی خود عنوان کرد:

از حادثه دلخراش آتش سوزی و فرو ریختن ساختمان پلاسکو که منجر به مصدومیت و کشته شدن تعدادی از هموطنان شد، بسیار متاثر شدم امیدوارم با کمک‌های امدادی گرفتار شدگان زیر آوار نجات یابند.

اقدامات لازم برای تقویت ارتباطات منطقه در حال انجام است.

منبع : ایسنا



لینک منبع

بازنشر: مفیدستان


عبارات مرتبط با این موضوع

واکنش اینستاگرامی واعظی به حادثه پلاسکو واکنش اینستاگرامی واعظی به حادثه پلاسکو

مطلب واکنش اینستاگرامی واعظی به حادثه پلاسکو در سایت مفیدستان
برای دریافت مطالب مفید به سایت مفیدستان مراجعه فرمایید.


لینک منبع و پست :واکنش اینستاگرامی واعظی به حادثه پلاسکو
http://mofidestan.ir/%d9%88%d8%a7%da%a9%d9%86%d8%b4-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85%db%8c-%d9%88%d8%a7%d8%b9%d8%b8%db%8c-%d8%a8%d9%87-%d8%ad%d8%a7%d8%af%d8%ab%d9%87-%d9%be%d9%84%d8%a7%d8%b3/
نویسنده وبلاگ بازدید : 39 پنجشنبه 30 دی 1395 نظرات (0)

            لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب * فرمت فایل : Word ( قابل ویرایش و آماده پرینت ) تعداد صفحه :۳۵   بخشی از متن مقاله زندگینامه فریدالدین ابو حامد محمد بن ابوبکر ابراهیم بن اسحاق عطار نیشابوری،یکی از شعرا و عارفان نام آور ایران دراواخر قرن ششم و اویل قرن هفتم هجری قمری است. بنا بر آنچه که تاریخ نویسان گفته اند بعضی از آنها سال ولادت او را ۵۱۳ و بعضی سال ولادتش را ۵۳۷ هجری.ق، می دانند. او در قریه کدکنیا شادیاخ که در آن زمان از توابع شهر نیشابور بوده به دنیا آمد. وی در شهر شادیاخ ولادت یافت . چنانکه می دانیم پس از حمله غزان به سال ۵۴۸ شهر نیشابور ویران شد و چندی بعد شادیاخ که در جانب راست نیشابور واقع بود جای آن را گرفت و چون باز در حمله مغولان ویران گشت این بار نیشابور به محل قدیم خود عودت یافت . بنابراین خواه عطار در شادیاخ و خواه در کدکن که هر دو از اعمال نیشابور بوده اند ولادت یافته باشد وی منسوب به شهر نیشابور هست و اینکه حاج خلیفه او را در چند مورد از کتاب خود همدانی شمرده البته درست نیست . ابي بكر ابراهيم …

دانلود مقاله کامل درباره زندگينامه و سيري در آثار فريدالدين عطار نيشابوري در سایت DOCZ.ir


لینک منبع و پست :دانلود مقاله کامل درباره زندگينامه و سيري در آثار فريدالدين عطار نيشابوري
http://docz.ir/%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d9%87-%da%a9%d8%a7%d9%85%d9%84-%d8%af%d8%b1%d8%a8%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%b2%d9%86%d8%af%da%af%d9%8a%d9%86%d8%a7%d9%85%d9%87-%d9%88-%d8%b3/
نویسنده وبلاگ بازدید : 49 پنجشنبه 30 دی 1395 نظرات (0)

فرمت وُرد ۱۴ صفحه كمك كردن به بچه ها در كاوششان در پي دانش يك هدف اساسي همه نوع آموزش است،‌ مخصوصاً آموزش مطالعات اجتماعي،‌كه قسمتي از برنامه درسي مورد نظر براي تدريس شدن به بچه ها درباره ماهيت آنان،‌جهان و روابط انساني است. بچه ها آگاهي از همه رشته هاي علومي اجتماعي را در امر يادگرفتن دربارة‌ انسان و جهان نياز دارند. اما مدارس چگونه مي توانند همه آن چيزهايي كه براي دانستن و درك كردن جهان پيچيده وجود دارد را طوري كه جهان ما از حقايق و اطلاعات پر شود به نوجوانان آموزش دهند؟ حقايق همه حقايق تاريخ، جغرافي يا علم اقتصاد را بررسي مي كنيد. اينجا بايد ميليونها حقيقت كه بچه ها مي توانند از هر يك از اين علوم اجتماعي ياد بگيرند وجود داشته باشد. حقايق يا دانستن چيزهايي كه اتفاق مي افتد هر روز زياد مي شود. در سال ۱۹۶۲ انجمن آمريكايي جوامع علمي و انجمن ملي براي مطالعات اجتماعي تا ۲۰۰۰ صفحه كامل از حقايق را در كتابها، روزنامه ها و گزارشاتي كه هر لحظه در جايي از جهان منتشر شده بود را نشان دادند. به خاطر افزايش هميشگي تعدادشان،‌فكر تدريس مطالعات اجتماعي با توجه به حقايق غ …

نوشته دانستن و درک کردن (آکوزش بچه‌ها) اولین بار در فایل دانش پدیدار شد.


لینک منبع و پست :دانستن و درک کردن (آکوزش بچه‌ها)
http://filedanesh.ir/%d8%af%d8%a7%d9%86%d8%b3%d8%aa%d9%86-%d9%88-%d8%af%d8%b1%da%a9-%da%a9%d8%b1%d8%af%d9%86-%d8%a2%da%a9%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d8%a8%da%86%d9%87%e2%80%8c%d9%87%d8%a7/
نویسنده وبلاگ بازدید : 52 پنجشنبه 30 دی 1395 نظرات (0)

دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم نگارش خلاقانه انشاء و نویسندگی را در دانش آموزانم بوجود آورم ؟بافرمت ورد وقابل ویرایش در۲۸صفحه اقدام پژوهی حاضر شامل کلیه موارد مورد نیاز و فاکتورهای لازم در چارت مورد قبول آموزش و پرورش میباشد و توسط مدیر سایت طراحی گردیده است. این اقدام پژوهی کامل و شامل کلیه بخش های مورد نیاز در بخشنامه شیوه نامه معلم پژوهنده میباشد چکیده : ارائه موضوع های پیشنهادی از سوی دانش آموزان در کلاس انشا ذوق نوشتن را در دانش آموزان تقویت می کند. آرایه های ادبی باعث زیبایی نوشته شده و کاربرد آن قوه ی تخیل دانش آموز را فعال می سازد. تشویق دانش آموزان به مطالعه ی کتاب ضمن ترویج فرهنگ کتاب خوانی، مهارت آنها را در نوشتن افزایش داده و دانش آموز را در ارائه ی مطالب ارزشمند یاری می دهد. انشاء به معنی ایجاد کردن، پرورش دادن، ابداع و خلق کردن است.در اصطلاح ادبیات انشاء عبارت از نگارش جملات و عباراتی است که افکار نویسنده را به صورتی روشن و زیبا بیان کند که خواننده آنها را به سهولت بفهمد و برایش خوشایندو مطلوب باشد.کلاس درس انشا باید تمرین خوبی برای خوب نوشتن، خوب اندیشیدن و خوب سخن …

منبع اقدام پژوهی چگونه توانستم نگارش خلاقانه انشاء و نویسندگی را در دانش آموزانم بوجود آورم ؟ سایت فایل مفید

 

خرید فایل,تحقیق,مقاله,پروژه,آموزشی,برنامه,طراحی,جزوه,کتاب و...


لینک منبع و پست :اقدام پژوهی چگونه توانستم نگارش خلاقانه انشاء و نویسندگی را در دانش آموزانم بوجود آورم ؟
http://filemofid.ir/%d8%a7%d9%82%d8%af%d8%a7%d9%85-%d9%be%da%98%d9%88%d9%87%db%8c-%da%86%da%af%d9%88%d9%86%d9%87-%d8%aa%d9%88%d8%a7%d9%86%d8%b3%d8%aa%d9%85-%d9%86%da%af%d8%a7%d8%b1%d8%b4-%d8%ae%d9%84%d8%a7%d9%82%d8%a7-3/
نویسنده وبلاگ بازدید : 27 پنجشنبه 30 دی 1395 نظرات (0)

پاورپوینت رشته مکانیک با عنوان سامانه مولتی پلکس خودرو } هدف کلی از شبکه سازی برق خودرو ، کاهش زمان و هزینه های تولید و در نتیجه افزایش ظرفیت تولید و همچنین افزایش کیفیت و قابلیت های الکترونیک خودرو و ایجاد سهولت در عیب یابی آن است. } خودروی پژو ۲۰۶ ، اولین خودروی مجهز به سیستم مالتی پلکس در تولیدات داخلی ایران است. } در روش سنتی سیم کشی خودرو ، جهت فعال کردن هر یک از بارهای الکتریکی ، نیازمند وجود رشته سیم مستقل هستیم که با قطع و یا وصل مستقیم تغذیه ، بار مذکور فعال و یا غیرفعال می شود. این مسأله با توجه به افزوده شدن بارهای الکتریکی جدید سبب افزایش شدید حجم دسته سیم در خودروهای امروزی گردیده است. لازم به ذکر است که به تبع نیاز به اعمال کنترل دقیق در قسمت های مختلف خودرو ، کاربرد یونیت های کنترل کننده الکترونیکی و سنسورهای مرتبط با آن ها نیز افزایش یافته است؛ و … در ۳۶ اسلايد قابل ويرايش …

منبع پاورپوینت رشته مکانیک با عنوان سامانه مولتی پلکس خودرو سایت فایل مفید

 

خرید فایل,تحقیق,مقاله,پروژه,آموزشی,برنامه,طراحی,جزوه,کتاب و...


لینک منبع و پست :پاورپوینت رشته مکانیک با عنوان سامانه مولتی پلکس خودرو
http://filemofid.ir/%d9%be%d8%a7%d9%88%d8%b1%d9%be%d9%88%db%8c%d9%86%d8%aa-%d8%b1%d8%b4%d8%aa%d9%87-%d9%85%da%a9%d8%a7%d9%86%db%8c%da%a9-%d8%a8%d8%a7-%d8%b9%d9%86%d9%88%d8%a7%d9%86-%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%a7%d9%86%d9%87/
نویسنده وبلاگ بازدید : 43 پنجشنبه 30 دی 1395 نظرات (0)

پروژه ادیوس آماده عمو نوروز  ( کلیپ ادیوس کودک )- زیبا و کارامد مخصوص جشن نوروز در مهد کودک و … استفاده بصورت طول فیلم با قرار دادن یک تکه فیلم فقط با چند کلیک خروجی بگیرید قابل اجرا در ادیوس ۵٫۵ الی ۶٫۰۸ زمان: ۲/۲۲ دقیقه ……………… دموی پروژه عمو نوروز …

نوشته پروژه ادیوس عمو نوروز در سایت فایل یاب

دانلود فایل, مقاله , تحقیق,پروژه,فایل آموزشی,برنامه,نرم افزار,جزوه,کتاب و...


لینک منبع و پست :پروژه ادیوس عمو نوروز
http://file-yab.ir/%d9%be%d8%b1%d9%88%da%98%d9%87-%d8%a7%d8%af%db%8c%d9%88%d8%b3-%d8%b9%d9%85%d9%88-%d9%86%d9%88%d8%b1%d9%88%d8%b2/
نویسنده وبلاگ بازدید : 80 سه شنبه 28 دی 1395 نظرات (0)

موضوع : آموزش حذف frp گوشی Samsung Galaxy A5 A5100 بدون کابل otg  این آموزش بصورت تصویری آماده شده و بصورت کامل توضیح داده شده و کاربران میتوانند بدون مشکل Frp گوشی های سامسونگ را باز کنند بدون مشکل بدون نیاز به کابل otg تمامی فایلها و نرم افزارهای مورد نیاز برای این کار در کنار فایل آموزشی قرار داده شده است کاملا تست شده و بدون مشکل میتوانید فایل آموزشی و فایلهای مورد نیاز برای این کار را با لینک مستقیم دانلود نمایید   …

آموزش حذف frp گوشی Samsung Galaxy A5 A5100 بدون کابل otg …
irbartar.ir/آموزش-حذف-frp-گوشی-samsung-galaxy-a5-a5100-بدون-کابل-otg/‎Cached29 ا کتبر ۲۰۱۶ … موضوع : آموزش حذف frp گوشی Samsung Galaxy A5 A5100 بدون کابل
otg  این آموزش بصورت تصویری آماده شده و بصورت کامل توضیح …
آموزش حذف frp گوشی Samsung Galaxy A5 A510FD بدون کابل otg …
irbartar.ir/آموزش-حذف-frp-گوشی-samsung-galaxy-a5-a510fd-بدون-کابل-otg/‎Cached29 ا کتبر ۲۰۱۶ … موضوع : آموزش حذف frp گوشی Samsung Galaxy A5 A510FD بدون کابل
otg  این آموزش بصورت تصویری آماده شده و بصورت کامل توضیح …
آموزش حذف frp گوشی Samsung Galaxy A5 A5100 بدون کابل otg –
shahrfile.ir/?p=112895‎Cached10 نوامبر ۲۰۱۶ … موضوع : آموزش حذف frp گوشی Samsung Galaxy A5 A5100 بدون کابل otg این آموزش
بصورت تصویری آماده شده و بصورت کامل توضیح داده شده و …
آموزش حذف frp گوشي Samsung Galaxy E7 E7009 بدون کابل otg – وبلاگ
coran.rozblog.com/…/آموزش-حذف-frp-گوشي-samsung-galaxy-e7-e7009-بدون-کابل-otg.html‎Cached29 ا کتبر ۲۰۱۶ … Samsung Galaxy A5 (2016) A510M, A510FD, A5100, A510Y …… Galaxy … آموزش
حذف frp گوشی Samsung Galaxy E5 E500F/DS بدون کابل otg .
آموزش حذف frp گوشي Samsung Galaxy E7 E7000 بدون کابل otg – وبلاگ
coran.rozblog.com/…/آموزش-حذف-frp-گوشي-samsung-galaxy-e7-e7000-بدون-کابل-otg.html‎Cached29 ا کتبر ۲۰۱۶ … Samsung Galaxy A5 (2016) A510M, A510FD, A5100, A510Y … آموزش حذف frp
گوشی Samsung Galaxy E7 E7009 بدون کابل otg – فایل … ۱ ساعت …
ریست frp lock تمامی گوشیهای سامسونگ بدون کابل OTG – آموزش های vip …
mobile3ra.com/…/ریست-frp-lock-تمامی-گوشیهای-سامسونگ-بدون-کابل/‎Cachedخانه آموزش های وی ای پی ریست frp lock تمامی گوشیهای سامسونگ بدون کابل OTG … یا
اطلاعات گوشی را از منوی ریکاوری حذف کنید، بعد از روشن شدن دستگاه اندرویدی خود
خواهید که برای … Samsung Galaxy A5 (2016) A510M, A510FD, A5100, A510Y
حل مشکل اکانت گوگل سامسونگ و باز کردن قفل frp بدون نیاز به کابل …
www.grandroid.ir/google-accountt/‎Cached4 روز پیش … این آموزش روی گوشی های سامسونگ اندروید ۵٫۰تا ۶٫۰٫۲ جواب داده و ۱۰۰درصد تضمینی
… حل مشکل اکانت گوگل سامسونگ و باز کردن قفل frp بدون کابل otg … Samsung
Galaxy A5 (2016) A510M, A510FD, A5100, A510Y, A510f … شده سامسونگ ، حذف
حساب سامسونگ ، حل مشکل اکانت گوگل سامسونگ بدون کابل otg ، حل …
حذف اکانت گوگل گوشیهای سامسونگ بدون باکس | حذف FRP – رام رسمی
downloadrom.ir/آموزش-حذف-اکانت-گوگل-از-سری-دستگاه-های-س/‎Cached24 ا کتبر ۲۰۱۶ … آموزش جدید حذف اکانت جیمیل بعد از ریست فکتوری در گوشی های سامسونگ روش … های
جدید سامسونگ با اندروید ۵.۱.۱ و ۶.۰.۱ نیز کار میکند و نیازی به کابل OTG ندارد! …
Samsung Galaxy A5 (2016) A510M, A510FD, A5100, A510Y
آموزش حذف frp گوشی Samsung Galaxy A5 A5100 بدون کابل otg – یاهو …
yahoo-shop.ir/آموزش-حذف-frp-گوشی-samsung-galaxy-a5-a5100-بدون-کابل-otg/‎Cached28 ا کتبر ۲۰۱۶ … موضوع : آموزش حذف frp گوشی Samsung Galaxy A5 A5100 بدون کابل otg این آموزش
بصورت تصویری آماده شده و بصورت کامل توضیح داده شده و …
آموزش حذف frp گوشی Samsung Galaxy A5 A510f بدون کابل otg
phd.test.com/prod-660285-آموزش+حذف+frp+گوشی+Samsung+Galaxy+A5+A510f+بدون+کابل+otg.html‎Cachedموضوع : آموزش حذف frp گوشی Samsung Galaxy A5 A5100 بدون کابل otg این آموزش
بصورت تصویری آماده شده و بصورت کامل توضیح داده شده و کاربران میتوانند بدون …

نوشته آموزش حذف frp گوشی Samsung Galaxy A5 A5100 بدون کابل otg اولین بار در داک لینک پدیدار شد.


لینک منبع و پست :آموزش حذف frp گوشی Samsung Galaxy A5 A5100 بدون کابل otg
http://doclink.ir/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d8%ad%d8%b0%d9%81-frp-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-samsung-galaxy-a5-a5100-%d8%a8%d8%af%d9%88%d9%86-%da%a9%d8%a7%d8%a8%d9%84-otg/
نویسنده وبلاگ بازدید : 37 جمعه 24 دی 1395 نظرات (0)

فروش شیره خرمای صادراتیبا کیفیت ممتازبدون ناخالصیمحصول مرغوب استان بوشهرفروش بصورت عمده می باشدجهت سفارش محصول با شماره زیر تماس بگیرید و یا به آیدی تلگرام زیر مراجعه فرمایید.تماس: ۰۹۳۸۰۰۱۷۴۷۸آیدی:@soheill0100 …

منبع شیره خرمای صادراتی سایت فایل مفید

 

خرید فایل,تحقیق,مقاله,پروژه,آموزشی,برنامه,طراحی,جزوه,کتاب و...


لینک منبع و پست :شیره خرمای صادراتی
http://filemofid.ir/%d8%b4%db%8c%d8%b1%d9%87-%d8%ae%d8%b1%d9%85%d8%a7%db%8c-%d8%b5%d8%a7%d8%af%d8%b1%d8%a7%d8%aa%db%8c/
نویسنده وبلاگ بازدید : 46 جمعه 24 دی 1395 نظرات (0)

کتاب : بحران دموکراسی در ایران ـــ اثر : فخرالدین عظیمی ـــ انتشارات : نشر البرز …

منبع بحران دموکراسی در ایران سایت فایل مفید

 

خرید فایل,تحقیق,مقاله,پروژه,آموزشی,برنامه,طراحی,جزوه,کتاب و...


لینک منبع و پست :بحران دموکراسی در ایران
http://filemofid.ir/%d8%a8%d8%ad%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d8%af%d9%85%d9%88%da%a9%d8%b1%d8%a7%d8%b3%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86/
نویسنده وبلاگ بازدید : 33 چهارشنبه 22 دی 1395 نظرات (0)

              عوامل و موانع الگوسازی و الگوپذیری از زنان شاخص دفاع مقدس فریبا شایگان چکیده: انسان همواره به دنبال الگویی است تا با تأسی به آن رفتار ، کردار و حتی افکارش را شکل دهد. روان شناسان معتقدند جریان این الگوپذیری از دوران کودکی آغاز می شود و تا دوران سالخوردگی ادامه دارد ، اما نحوة الگوپذیری و نوع الگوها متفاوت است. به طوری که در دورة کودکی اغلب ناآگاهانه و همراه با تقلید است و بعدها به تدریج با آگاهی ، بصیرت و هدفمندی صورت می گیرد. همچنین نوع الگوها در ادوار مختلف متفاوت است. اولین الگوها اطرافیان و دوستان هستند ،‌ بعدها این حیطه گسترده تر می شود ، تا جایی که برای بعضی از افراد شخصیتهای فرامرزی و خارجی نیز الگوی فکر و عمل قرار می گیرند. گاه الگوی افراد ، قهرمانان زنده یا شخصیتهای مربوط به اعصار گذشته یا الگوهای ساختگی و خیالی اند ، در بین مسلمانان ، خصوصاًً شیعیان ،‌ به جهت اعتقاد به پیروی از ائمه اطهار (ع) ،‌ الگوها و اسوه‌های معنوی و دینی رایج است. پذیرش این نوع الگوها در عصر حاضر و در کشور ایران و پس از پیروزی انقلاب …

دانلود تحقیق آماده درس آشنایی با دفاع مقدس با عنوان عوامل و موانع …
failestoon.test.com/prod-646577-دانلود+تحقیق+آماده+درس+آشنایی+با+دفاع+مقدس+با+عنوان+عوامل+و+موانع+الگوسازی+و+الگوپذیری+از+زنان+…‎Cachedدانلود تحقیق آماده درس آشنایی با دفاع مقدس با عنوان عوامل و موانع الگوسازی و
الگوپذیری از زنان شاخص دفاع مقدس ۱۳ اسلاید.
دانلود تحقیق آماده درس آشنایی با دفاع مقدس با عنوان طرح توجیهی درس …
۰t0.ir/دانلود-تحقیق-آماده-درس-آشنایی-با-دفاع-۳/‎Cachedدانلود تحقیق آماده درس آشنایی با دفاع مقدس با عنوان طرح توجیهی درس آشنایی با دفاع
… با عنوان عوامل و موانع الگوسازی و الگوپذیری از زنان شاخص دفاع مقدس ۱۳ اسلاید …
پارسا حسندخت – تصنیف مستی – esy.es
bestofday1.esy.es/mytext/video/text/Qh43r‎Cachedدانلود کنید : کیفیت ۲۷۰ کیفیت ۳۶۰ کیفیت ۷۲۰ …. دانلود تحقیق آماده درس
آشنایی با دفاع مقدس با عنوان عوامل و موانع الگوسازی و الگوپذیری از زنان شاخص دفاع

دانلود فایل ریکاوری TWRP و روت گوشی اچ تی سی وان ام ۹ مدل HTC …
ripco.ir/doc-25-دانلود-فایل-ریکاوری-twrp-و-روت-گوشی-اچ-تی-س/‎Cached13 ا کتبر ۲۰۱۶ … … مهندسی حمل و نقل · بعد دانلود تحقیق آماده درس آشنایی با دفاع مقدس با عنوان عوامل و
موانع الگوسازی و الگوپذیری از زنان شاخص دفاع مقدس – ۱۳ اسلاید …
فروش فايل کامل ترين پاورپوينت آموزش آشنايي با دفاع مقدس
ahangarezehn.rozblog.com/…/فروش-فايل-کامل-ترين-پاورپوينت-آموزش-آشنايي-با-دفاع-مقدس.html‎Cached10 دسامبر ۲۰۱۶ … کاملترین پاورپوینت آماده شده در خصوص آموزش آشنایی با دفاع مقدس با ۱۶۷ …
دانلود پاورپوینت جامع آشنایی با دفاع مقدس، در حجم ۱۶۷ اسلاید، همراه با تصاویر و …
دانلود مقاله نقش زنان در ادبیات داستانی دفاع مقدس – خرید آنلاین و دریافت … توضیح
مختصر: کامل ترین پاورپوینت آموزش آشنایی با دفاع مقدس عنوان کامل: .
مقاله نقش زنان در ادبیات داستانی دفاع مقدس—فروشگاه دانشجو
studentstore.ir/post-22700-مقاله-نقش-زنان-در-ادبیات-داستانی-دفاع-م‎Cached13 ا کتبر ۲۰۱۶ … دانلود مقاله با موضوع نقش زنان در ادبیات داستانی دفاع مقدس، … ادبیات فارسی با
عنوان درون مایۀ مرگ و شهادت در شعر شاعران دفاع مقدس(کامل و … کاملترین پاورپوینت
آماده شده در خصوص آموزش آشنایی با دفاع مقدس با ۱۶۷ اسلاید تصویری … عملیات
کربلای هفت – تحقیق درس آشنایی با مبانی دفاع مقدس-۶۶۷۹ ۲۰۱۶-۰۸-۰۶
دانلود متن کامل مقالات در رشته های مختلف بصورت رایگان از دانشگاه …
www.downloadmaghale.ir/دانلود-متن-کامل-مقالات-در-رشته-های-مختلف-بصورت-رایگان-از-دانشگاه-فردوسی-مشهد۱٫aspx‎Similar2 ژانويه ۲۰۱۱ … ۹ – یک روش جدید برا شناخت مهاجم در شبکه با استفاده از ANFIS (چکیده) … ۱۳ – نقش
حمایتی دولت در حیات بخشی به صنایع کوچک: دیگاه تطبیقی … ۱۴ – تحليل عددي
جريان داخل پوسته مبدلهاي حرارتي و تأثير عوامل … ۳۷ – بررسی مقاله ای از
ترموسیفون های بسته دو فاز (چکیده) … ۷۲ – چگونه از پایان نامه خود دفاع کنیم؟
سایت علمی و پژوهشی آسمان – تجربیات ارتقای شغلی دبیران – اقدام …
asemankafinet.rzb.atesbr.ir/
بعد از وارد کردن مشخصات کارت ، وارد صفحه دانلود فایل می شوید که بصورت مستقیم
… سایت علمی و پژوهشی آسمان – تجربیات دبیران – اقدام پژوهی – پروژه – تحقیق ……
گزارش تخصصی مشاور مدرسه – مربی پرورشی – مدیر مدرسه – آموزگار با عنوان ….. الف)
عوامل ضعف آموزش درس رياضی كه مربوط به محتوای كتاب‌های درسی ابتدايی می باشد.۶۰٫
[PDF] ﺟﻠﺪ دوم
olgou.ir/downloads/ketab/2-1.pdf‎Similar4 مارس ۲۰۱۳ … ﻋﻨﻮﺍﻥ ﻭ ﻧﺎﻡ ﭘﺪﻳﺪﺁﻭﺭ: ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ ﻣﻘﺎﻻﺕ ﺩﻭﻣﻴﻦ ﻛﻨﻔﺮﺍﻧﺲ ﺍﻟﮕﻮﻯ ﺍﺳﻼﻣﻰ ﺍﻳﺮﺍﻧﻰ ﭘﻴﺸﺮﻓﺖ: ﻣﻔﺎﻫﻴﻢ، ﻣﺒﺎﻧﻰ ﻭ ﺍﺭﻛﺎﻥ
ﭘﻴﺸﺮﻓﺖ/ …. ﻣﺒﺎﻧﻲ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﺷﻨﺎﺳﻲ ﻭﺣﻴﺎﻧﻲ ﻧﻈﺮﻳﻪ ﭘﻴﺸﺮﻓﺖ ﺑﺎ ﺭﻭﻳﻜﺮﺩﻱ ﻋﺮﻓﺎﻧﻲ / ۳۵۵٫
دانلود پایان نامه و مقاله در مورد تعلیم و تربیت
www.tahgigdl.glxblog.com/…/دانلود%۲۰پایان%۲۰نامه%۲۰و%۲۰مقاله%۲۰در%۲۰مورد%۲۰تعلیم%۲…‎Cachedپروپوزال آماده رشته روانشناسی و علوم تربیتی، بخشی از بیان مساله: امروزه اهمیت و …
و گرافیکی در مورد شهید صیاد شیرازی، مناسب جهت ارائه درس دفاع مقدس در قالب ۱۵
اسلاید، … پاورپوینت بررسی خط تولید قند کله در قالب ۲۵ اسلاید، مقدمه: تولید کله
قند، بسته … مقاله ترجمه شده با عنوان OSMOTIC STRESS-INDUCED CHANGES IN

نوشته دانلود تحقیق آماده درس آشنایی با دفاع مقدس با عنوان عوامل و موانع الگوسازی و الگوپذیری از زنان شاخص دفاع مقدس – ۱۳ اسلاید اولین بار در داک لینک پدیدار شد.


لینک منبع و پست :دانلود تحقیق آماده درس آشنایی با دفاع مقدس با عنوان عوامل و موانع الگوسازی و الگوپذیری از زنان شاخص دفاع مقدس – ۱۳ اسلاید
http://doclink.ir/%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d8%aa%d8%ad%d9%82%db%8c%d9%82-%d8%a2%d9%85%d8%a7%d8%af%d9%87-%d8%af%d8%b1%d8%b3-%d8%a2%d8%b4%d9%86%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%a8%d8%a7-%d8%af%d9%81%d8%a7%d8%b9-2/
نویسنده وبلاگ بازدید : 41 سه شنبه 14 دی 1395 نظرات (0)


به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از تک شات، مدتی پیش بود که در خبر ها آمد سامسونگ در مورد علت اصلی انفجار باتری گلکسی نوت ۷ تحقیقات کاملی به عمل می آورد؛ انفجار هایی که در نهایت نوت ۷ را از گردونه ی رقابت بازار حذف کرد. سامسونگ ابتدا اعلام کرد موضوع به استفاده از باتری های معیوب باز می گردد، اما تعویض باتری با باتری های جدید نیز نتوانست مشکل را حل کند و نوت ۷ همچنان به نقش آفرینی در سریال انفجار و آتش سوزی ادامه داد. با رسیدن به این مرحله بود که سامسونگ تصمیم گرفت طی فراخوانی مجدد، تمام گوشی های نوت ۷ را جمع آوری کند.

این شرکت در تلاش برای یافتن چرایی انفجار ها و آتش سوزی های گسترده ای که نوت ۷ به راه انداخت، در مجموعه ی خود دست به تحقیقات جامعی زد و قول داد نتیجه ی تحقیقات مذکور را تا پایان سال میلادی ۲۰۱۶ منتشر کند.

به نقل از یکی از رسانه های کره ای، تحقیقات سامسونگ در مورد نوت ۷ به پایان رسیده است و این شرکت قصد دارد اواسط ماه میلادی جاری، بالاخره نتیجه ی نهایی بررسی های خود را منتشر کند و به سوال های بی پاسخی که حول مشکلات نوت ۷ شکل گرفتند پاسخ دهد؛ به این امید که پرونده ی این موضوع برای همیشه بسته شود و برای دیگر محصولات این شرکت تکرار نشود.

برخی منابع آگاه اعتقاد دارند سامسونگ در بیانیه ی خود چند مورد را در به وجود آمدن این مشکل دخیل عنوان خواهد کرد. این تولید کننده ی کره ای امید دارد با قرار دادن این اطلاعات در اختیار عموم، ابر تیره ای که از سپتامبر گذشته با انفجار ها و آتش سوزی های پیاپی نوت ۷ در سرتاسر جهان، بر فراز نام بزرگ این شرکت شکل گرفته است را بزداید. گزارش ها حاکی از آن است که نتایج این بررسی ها در اختیار چند نفر از مدیران عالی رتبه ی این شرکت قرار گرفته اند.

راه دیگری که سامسونگ برای احیای حمایت عموم از محصولات خود برگزیده نیز عرضه ی یک پرچمدار جدید دیگر است: گلکسی S8. این شرکت برای حصول اطمینان از سلامت کامل محصول جدید خود، توسعه ی گلکسی S8 را با تاخیر مواجه ساخت و تاریخ رونمایی آن را از ۲۶ فوریه (رویداد MWC بارسلونا) به زمان دیگری در ماه آوریل (فروردین ۹۶) و در شهر نیویورک موکول کرد.

شنیده ها حاکی از آن هستند که گلکسی S8 هم می تواند نسخه ی استاندارد ۵٫۲ اینچی داشته باشد و هم نسخه ای ۶ اینچی به نام گلکسی S8 پلاس. گلکسی S8 پلاس احتمالاً همانی خواهد بود که قرار است در ماه سپتامبر ۲۰۱۷ (مهر ۹۶) جای گلکسی نوت ۸ را بگیرد.

سامسونگ از این طریق قادر خواهد بود بدون استفاده از نام گلکسی نوت که یادآور خاطرات چندان خوشی نیست، در سال ۲۰۱۷ فبلتی پیشرفته با نمایشگر بزرگ به بازار ارائه کند.



لینک منبع

بازنشر: مفیدستان


عبارات مرتبط با این موضوع

سامسونگ علت اصلی انفجار‌ها را اعلام می کند؛ آیا پرونده نوت برای همیشه بسته خواهد شد؟ سامسونگ علت اصلی انفجار‌ها را اعلام می کند؛ آیا پرونده نوت برای همیشه بسته خواهد شد؟

مطلب سامسونگ علت اصلی انفجار‌ها را اعلام می کند؛ آیا پرونده نوت ۷ برای همیشه بسته خواهد شد؟ در سایت مفیدستان


لینک منبع و پست :سامسونگ علت اصلی انفجار‌ها را اعلام می کند؛ آیا پرونده نوت ۷ برای همیشه بسته خواهد شد؟
http://mofidestan.ir/%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%b3%d9%88%d9%86%da%af-%d8%b9%d9%84%d8%aa-%d8%a7%d8%b5%d9%84%db%8c-%d8%a7%d9%86%d9%81%d8%ac%d8%a7%d8%b1%e2%80%8c%d9%87%d8%a7-%d8%b1%d8%a7-%d8%a7%d8%b9%d9%84%d8%a7%d9%85-%d9%85/
نویسنده وبلاگ بازدید : 49 دوشنبه 06 دی 1395 نظرات (0)


مواد لازم برای عدس پلو با گوشت چرخ کرده ۴ نفر :

برنج :♦: ۳ پیمانه

عدس :♦: ۱/۵ پیمانه

گوشت چرخ کرده :♦: ۸۰۰ گرم

پیاز بزرگ :♦: ۲ عدد

تخم مرغ :♦: ۱ عدد

کشمش پلویی :♦: ۱ پیمانه

پسته و خلال بادام :♦: هر کدام ۱/۲ پیمانه

زردچوبه :♦: ۱ قاشق غذا خوری

چاشنی لیمو فلفل :♦: به میزان دلخواه

ادویه مخلوط :♦: به میزان دلخواه

ادویه دارچین :♦: به میزان دلخواه

کره :♦: ۱۰۰ گرم

زعفران، روغن و نمک :♦: به مقدار لازم

مرصع پلو , طرز تهیه مرصع پلو , پخت غذای مرصع پلو

 عدس پلو با گوشت چرخ کرده , طرز تهیه عدس پلو با گوشت چرخ کرده , پخت غذای عدس پلو با گوشت چرخ کرده

طرز تهیه عدس پلو با گوشت چرخ کرده :

برای تهیه عدس پلو ابتدا عدس ها را تمیز شسته و با آب و کمی نمک می پزیم، سپس آنها را در یک آبکش ریخته و کنار می گذاریم.

(توجه داشته باشید که عدس ها نبید له شوند).پیاز ها را رنده کرده به گوشت چرخ کرده اضافه و با تخم مرغ و چاشنی لیمو فلفل و زردچوبه به خوبی مخلوط کرده و ورز می دهیم

تا مواد کمی به صورت چسبناک در آید.سپس مواد را به صورت کوفته های خیلی کوچک در می آوریم (کوفته قلقلی) و کوفته ها را در ماهیتابه با کمی روغن داغ سرخ می نماییم.

در زمانی که کوفته ها در حال آماده شدن است در یک قابلمه بزرگ آب و مقداری نمک ریخته و پس از جوش آمدن برنج را به آن اضافه کرده و می گذاریم تا برنج ها نرم شوند

سپس در آبکش ریخته و کمی آب سرد روی آن می ریزیم.کشمش ها را نیز شسته با کره تفت می دهیم. حال مواد عدس پلو آماده دم کردن است.

در یک قابلمه ی بزرگ کمی آب و روغن و دو کفگیر برنج، یک کفگیر عدس و مقداری کوفته ریزه و کمی کشمش به اضافه ی ادویه ی مخلوط (پلویی)

و دارچین و یک قاشق غذا خوری زعفران آبکرده می ریزیم و به همین ترتیب مواد را روی هم می ریزیم.در انتها درب قابلمه را گذاشته و روی شعله با حرارت زیاد قرار می دهیم.

پس از ۵ الی ۷ دقیقه درب قابلمه را برداشته دم کنی را می گذاریم و شعله ی گاز را کم کرده و به مدت ۱ ساعت غذا را دم می کنیم.

برای تزئین عدس پلو می توانید در هنگام سرو، روی عدس پلو را با خلال پسته و بادام به شکل دلخواه تزئین نمایید.

استامبولی پلوی قالبی , طرز تهیه استامبولی پلوی قالبی , پخت غذای استامبولی پلوی قالبی



لینک منبع

بازنشر: مفیدستان


عبارات مرتبط با این موضوع

دستور طرز تهیه همبرگر خانگی با سه روش رژیمی ، با …آشپزیدستور طرز تهیه همبرگر خانگی با سه روش رژیمی ، با گوشت و سویا ••• روش اول همبرگر آموزش کامل طرز تهیه بادمجان شکم‌ پر خوشمزه با دو …آشپزیآموزش کامل طرز تهیه بادمجان شکم‌ پر خوشمزه با دو روش متفاوت نمکستان برای این پست طرز تهیه یک رولت خوشمزه و مهمان پسند با خمیر …طرز تهیه مرغ با سس خیارشور برای افرادی با ذائقه ای خاص عکس طرز تهیه کیک هویج انواع دسر ، پیش غذا،دسرهای خوشمزه آموزش آشپزی آکا و طرز طرز تهیه لقمه های شکلاتی ، دسر میوه ای خوشمزه عکس دستور تهیه حلقه های پنیر و سیب زمینیانواع سالاد آموزش آشپزی آکا و طرز تهیه هزاران غذا و النگوی اناری؛ سالاد انار به شکل حلقه روش تهیه سالاد پنیر کبابی با سبزیجات کبابیدستور تهیه کوفته شیرازی طرز تهیه کوفته ، کوفته شیرازی ، مواد لازم برای تهیه کوفته ، چگونه کوفته درست کنیم طرز تهیه سالاد سزار یا سالاد سزار یکی از خوشمزه ترین سالادهایی هست که در حال حاضر در رستورانهای آشپزی سالم پزشکان ایران وجود سیر در این خوراک خوشمزه عطر و طعم خاصی به آن بخشیده است مواد لازم برای تهیه پوره غذای رژیمی و لاغری مراسم جوایز مد بریتانیا یکی از مهم ترین مراسم در زمینه مد و طراحی لباس عصر ايران تصاویری بی نظیر و فوق العاده دیدنی از ویتنام پرطرفدارترین هتل های دنیا در اینستاگرام دستور طرز تهیه همبرگر خانگی با سه روش رژیمی ، با گوشت و سویا آشپزی دستور طرز تهیه همبرگر خانگی با سه روش رژیمی ، با گوشت و سویا ••• روش اول همبرگر خانگی با آموزش کامل طرز تهیه بادمجان شکم‌ پر خوشمزه با دو روش متفاوت آشپزی آموزش کامل طرز تهیه بادمجان شکم‌ پر خوشمزه با دو روش متفاوت نمکستان » برای این پست آموزش طرز تهیه یک رولت خوشمزه و مهمان پسند با خمیر یوفکا عکس طرز تهیه مرغ با سس خیارشور برای افرادی با ذائقه ای خاص عکس طرز تهیه کیک هویج خوشمزه انواع دسر ، پیش غذا،دسرهای خوشمزه آموزش آشپزی آکا و طرز طرز تهیه لقمه های شکلاتی ، دسر میوه ای خوشمزه عکس دستور تهیه حلقه های پنیر و سیب زمینی انواع سالاد آموزش آشپزی آکا و طرز تهیه هزاران غذا و آشپزی آسان النگوی اناری؛ سالاد انار به شکل حلقه روش تهیه سالاد پنیر کبابی با سبزیجات کبابی دستور تهیه کوفته شیرازی طرز تهیه کوفته ، کوفته شیرازی ، مواد لازم برای تهیه کوفته ، چگونه کوفته درست کنیم ، طرز تهیه طرز تهیه سالاد سزار یا سالاد سزار یکی از خوشمزه ترین سالادهایی هست که در حال حاضر در رستورانهای معروف آشپزی سالم پزشکان ایران وجود سیر در این خوراک خوشمزه عطر و طعم خاصی به آن بخشیده است مواد لازم برای تهیه پوره سیب غذای رژیمی و لاغری مراسم جوایز مد بریتانیا یکی از مهم ترین مراسم در زمینه مد و طراحی لباس است که هر

مطلب دستور طرز تهیه عدس پلو مخصوص با طعمی فوق العاده خوشمزه در سایت مفیدستان


لینک منبع و پست :دستور طرز تهیه عدس پلو مخصوص با طعمی فوق العاده خوشمزه
http://mofidestan.ir/%d8%af%d8%b3%d8%aa%d9%88%d8%b1-%d8%b7%d8%b1%d8%b2-%d8%aa%d9%87%db%8c%d9%87-%d8%b9%d8%af%d8%b3-%d9%be%d9%84%d9%88-%d9%85%d8%ae%d8%b5%d9%88%d8%b5-%d8%a8%d8%a7-%d8%b7%d8%b9%d9%85%db%8c-%d9%81%d9%88%d9%82/
نویسنده وبلاگ بازدید : 45 چهارشنبه 01 دی 1395 نظرات (0)
» :: کارآفرینی برق
کارآفرینی برای رشته های برق خرید و دانلود محصول

1394/07/15
کارآفرینی




کار افرینی در رشته برق - سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران forum.unc-co.ir/showthread.php?tid=9886‎Cached Similarبا عرض سلام خدکت شما دوستان گل من تاره عضو شدم راستش چیزی که خیلی وقته ذهنمو مشغول کرده اینه که من دانشجوی رشته برق ( الکترونیک ) در حال ... كارآفريني - 10 کسب و کار خدماتی مهندسی برق: 3 Services Business ptp5.blogfa.com/post-87.aspx‎Cached Similarعنوان كسب و كار: خدمات فني ومهندسي. شرح كسب و كار: انجام دادن كارهاي تخصصي برق به صورت آزاد بدون وابسته بودن به ارگاني در اصل همان پيمان كار بودن است . دانلود رایگان پروژه کارآفرینی تولید و مونتاژ تابلوهای برق www.dlbartar.com/کار-آفرینی-تولید-و-مونتاژ-تابلوهای-برق/‎Cached Similar13 نوامبر 2015 ... پروژه کارآفرینی از رشته برق و الکترونیک درباره تولید و مونتاژ تابلوهای برق را برای شما دوستان محترم آماده دانلود کرده ایم. برق يكی از صنايعی ... دانلود پروژه کارآفرینی رشته برق | دانلود پروژه dl-project.ir/tag/دانلود-پروژه-کارآفرینی-رشته-برق/‎Cachedدر قالب فرمت ورد (word) قابل ویرایش پروژه کارآفرینی کارگاه تولید ترانسفورماتور ... دانلود پروژه کارآفرینی تولید و مونتاژ تابلوهای برق (فشار قوی و ضعیف) ... دانلود پروژه کار آفرینی تولید و مونتاژ تابلوهای برق فشار قوی و ضعیف www.prozhe.com/پروژه-کار-آفرینی-تولید-تابلو-برق‎Cached Similar7 آوريل 2012 ... عنوان پروژه : پروژه کار آفرینی تولید و مونتاژ تابلوهای برق فشار قوی و ضعیف قالب بندی : word قیمت : رایگان شرح مختصر : برق يكی از صنايعی ... ایده های کارآفرینی در رشته برق- قدرت - آکادمیا کافه https://www.academiacafe.com/.../Thread-ایده-های-کارآفرینی-در-رشته-برق-قدرت‎Cached24 جولای 2015 ... سلام به همگی دوستان هدف از ایجاد این تاپیک اینه که بچه هایی که اهل ریسک هستن و تمایل دارن کسب و کاری در باب رشته برق راه بندازن با هم همفکری ... ایده های کارآفرینی در رشته برق- قدرت - ApplyAbroad Forum www.applyabroad.org/forum/showthread.php?...کارآفرینی...برق...‎Cached Similarسلام به همگی دوستان هدف از ایجاد این تاپیک اینه که بچه هایی که اهل ریسک هستن و تمایل دارن کسب و کاری در باب رشته برق راه بندازن با هم همفکری ... طرح توجیهی و کارآفرینی - برق و الکترونیک dptojihi.blogfa.com/category/1‎Cached Similarطرح توجیهی و کارآفرینی - برق و الکترونیک - دانلود انواع طرح های توجیهی و پروژه های کارآفرینی. دانلود پروژه آماده کارآفرینی برق و الکترونیک - اسکای داک www.skydoc.ir/tag/دانلود-پروژه-آماده-کارآفرینی-برق-و-الک‎Cached Similarدانلود پروژه کارآفرینی تولید لامپ LED به صورت پاورپوینت. LED مخفف واژه Light Emitted Diode می باشد دیودهای ساطع‌کننده نور در واقع جزء خانواده‌ دیودها هستند . برق. قدرت. کنترل. الکترونیک. مخابرات. تاسیسات. - کارآفرینی ... powercontrol.mihanblog.com/extrapage/2231‎Cached Similar۱۰ نکته لازم برای کسب وکارهای کوچک و جدید در کارآفرینی ..... خورشیدی دنیا · وحید پورمرادی، از برق گرفتگی با برق فشار قوی و قطع دو دستش تا قهرمانی در مستر ...

نوشته کارآفرینی برق اولین بار در تخفیفستان فایل پدیدار شد.


لینک منبع و پست :کارآفرینی برق
http://file.takhfifestan.com/%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%a2%d9%81%d8%b1%db%8c%d9%86%db%8c-%d8%a8%d8%b1%d9%82/
نویسنده وبلاگ بازدید : 44 چهارشنبه 01 دی 1395 نظرات (0)


گرین همه ساله یکی از بهترین غرفه‌های نمایشگاه الکامپ را در اختیار دارد و امسال نیز این شرکت محصولات مختلف خود را به الکامپ آورده بود که در ادامه گزارش ویدیویی زومیت از این غرفه را مشاهده خواهید کرد.

شرکت پردیس صنعت سیاره سبز با برند گرین یکی از مطرح‌ترین شرکت‌های ایرانی فعال در زمینه‌ی تولید سخت‌افزار‌ کامپیوتری است. این شرکت نام‌آشنا فعالیت خود را از سال ۱۳۷۵ آغاز کرده است و با ارائه‌ی محصولاتی باکیفیت، به‌خصوص در بخش پاور‌های کامپیوتر، خود را به برندی مطرح و انتخاب اول اکثر کاربران تبدیل کرده است. گرین هم‌چنین تمرکز زیادی در بخش خدمات پس از فروش دارد و با شعار «گارانتی لبخند» رضایت مشتریان را در اولویت خود قرار داده است. 

گرین در نمایشگاه الکامپ امسال نیز حضور داشت و علاوه بر کیس‌ و پاورهای مختلف گرین، دیگر محصولات این شرکت شامل ماوس، کی‌برد و اسپیکر را به الکامپ آورده بود. گرین نماینده‌ی محصولات شبکه‌ی توتو-لینک و همچنین قطعات سخت‌افزاری MSI در ایران است. در همین راستا دو گزارش تصویری از غرفه‌ی گرین تهیه کرده‌ایم که با تماشای آن‌ها دید بهتری نسبت به محصولات این شرکت پیدا خواهید کرد. 

لینک دانلود

دانلود ویدیو

نظر شما درباره‌ی محصولات گرین چیست؟ اگر از نمایشگاه الکامپ امسال دیدن کردید، نظر خود را درباره‌ی این نمایشگاه با ما در میان بگذارید. 



لینک منبع

بازنشر: مفیدستان


عبارات مرتبط با این موضوع

خانواده سبز صفحه اصلیدر الکامپ بیست و دوم، تحت هیچ شرایطی بازدید از غرفه شرکت سیاره سبز را از دست ندهیدسخت افزار مشاوره و بررسی گجت های دیجیتالکافه دیجیتال ویژه نامه تبلت و مودم های نسل سه و چهار هواوی تاریخچه شرکت هواویشبکهبیست‌و دومین نمایشگاه کامپیوتر و الکترونیک الکامپ از پنجشنبه آذرماه در محل جدیدترین نسخه نرم افزار شبیه سازی اندروید در …دانلودجدیدترین نسخه نرم افزار شبیه سازی اندروید در سیستم عامل ویندوز نسخه بیتیپول نیوز مرتضی افقه در گفت‌وگو با پول‌نیوز پاسخ دادبهترین لپ‌تاپ‌های پیشنهادی بر اساس قیمت آبان و …بهترین لپ‌تاپ‌های پیشنهادی بر اساس قیمت آبان و آذر دسته راهنمای خرید آبان شبکه بیست‌و دومین نمایشگاه کامپیوتر و الکترونیک الکامپ از پنجشنبه آذرماه در محل دائمی سخت افزار مشاوره و بررسی گجت های دیجیتال یک نشریه الکترونیکی مناسب برای کاربرانی باشد که به دنبال مطالب جذاب به زبان فارسی در پارسی نیوز پایگاه بزرگ و پیشرفته خبری «خبرگزاری ایسنا» گرچه نرخ دلار در هفته‌های اخیر روند افزایشی كاي گرين در مستر المپیا

مطلب غرفه گرین در الکامپ ۲۰۱۶ در سایت مفیدستان


لینک منبع و پست :غرفه گرین در الکامپ ۲۰۱۶
http://mofidestan.ir/%d8%ba%d8%b1%d9%81%d9%87-%da%af%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%d9%84%da%a9%d8%a7%d9%85%d9%be-%db%b2%db%b0%db%b1%db%b6/
نویسنده وبلاگ بازدید : 47 دوشنبه 29 آذر 1395 نظرات (0)
» :: بررسی شرایط قتل
--- خرید و دانلود محصول

1394/06/11
قتل عمد , قتل شبه عمد , قتل خطای محض , بررسی شرایط قتل , قتل




بررسی شرایط قتل مانع از ارث – گروه وکلای یاسا www.yasa.co/اخبار-حقوقی/بررسی-شرایط-قتل-مانع-از-ارث‎Cachedبررسی شرایط قتل مانع از ارث. ۱۸ خرداد ۱۳۹۵. ارث در لغت به معنی مال، دارائی شخص مرده را صاحب شدن، آنچه از مال مرده به بازماندگانش رسد، ترکه، متروکات باز مانده و وامانده ... شرایط اثبات قتل عمد - روزنامه جام جم press.jamejamonline.ir/Newspreview/2137025078267186584‎Cached Similarالبته قتل با توجه به قصد و نیت قاتل و نیز نوع عملی که قاتل با آن مرتکب قتل شده ، به انواع مختلفی تقسیم می‌شود که در فقه و قانون مجازات اسلامی قابل بررسی است. بررسی شرایط حقوقی مجازات قصاص - سایت حقوقی دادیاری dadyar-online.ir/بررسی-شرایط-حقوقی-مجازات-قصاص/‎Cached16 دسامبر 2015 ...

مجازات قتل عمدی اصالتا قصاص است اما همیشه اینطور نیست، یعنی صرف ارتکاب قتل عمد موجب قصاص نیست بلکه ... بررسی شرایط قتل | ISI isi5.ir/3065/بررسی-شرایط-قتل-3065.html‎Cached16 سپتامبر 2015 ... بررسی شرایط قتل ... پرسشنامه ابزار شاخص استانداردهای مدیریت · شرایط تنفیذ و شروع پیمان · تونل سازی مکانیزه در شرایط سخت · دانلود طرح ... [DOC] موضوع اين مقاله بررسي شرايط قتل عمد به منظور تعريف آن در قانون و ... sayedali.persiangig.com/.../موضوع%20اين%20مقاله%20بررسي%20شرايط%20قتل%20عمد%2...‎Cached Similarموضوع اين مقاله بررسي شرايط قتل عمد به منظور تعريف آن در قانون و تعيين وجوه افتراق آن با قتل شبه عمد و خطاي محض است . در اين تعريف بايد مفهوم عمد- عمد در فعل و ... قتل مورث - موسسه اطلاعات www.ettelaat.com/etiran/?p=104668‎Cached Similar23 فوریه 2015 ... تحقق ارث نیز منوط به وجود شرایطی است که عبارتند از: الف) موت مورث اعم از ... نوشتار حاضر در صدد بررسی شرایط قتل مانع ارث در نظام حقوقی ایران ... بررسی شرایط قتل sakhtblog.lineblog.ir/tag/بررسی+شرایط+قتل‎Cachedبررسی شرایط قتل, <-BlogAbout->, ... خرید و دانلود بررسی شرایط قتل. icon تعداد بازدید : 1 icon برچسب‌ها : قتل عمد , قتل شبه عمد , قتل خطای محض , بررسی شرایط ... بررسی شرایط قتل - تمام فایلها allfiles.blogsky.com/1395/04/19/post-3335/‎Cached9 جولای 2016 ... بررسی شرایط قتل - تمام فایلها - تمام فایلهای مورد نیاز دانشجویان و دانش آموزان و کاوشگران - تمام فایلها. انواع قتل و احکام آن - پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران ganj.irandoc.ac.ir/articles/603389‎Cachedدر این پژوهش مجازات انواع قتل در شریعت اسلام و حقوق اسلامی، برگرفته از فقه امامیه ... بخش چهارم به بررسی احکام و شرایط قتل خطایی پرداخته شده و نویسنده ضمن ارائه ... حقوق جزا - بررسی تحلیلی قتل در حکم شبه عمد myaua.blogfa.com/post-56.aspx‎Cached Similarحقوق جزا - بررسی تحلیلی قتل در حکم شبه عمد - ... اما شرایطی نیز در فقه مقرر شده است که میبایست بجای عاقله خود جانی ، دیه را پرداخت کند . این حالت سوم را هر چه ...

نوشته بررسی شرایط قتل اولین بار در تخفیفستان فایل پدیدار شد.


لینک منبع و پست :بررسی شرایط قتل
http://file.takhfifestan.com/%d8%a8%d8%b1%d8%b1%d8%b3%db%8c-%d8%b4%d8%b1%d8%a7%db%8c%d8%b7-%d9%82%d8%aa%d9%84/
نویسنده وبلاگ بازدید : 38 یکشنبه 28 آذر 1395 نظرات (0)
» :: تحقیق جامع هخامنشیان
تحقیقی است که خودم حدود 15 روز براش وقت گذاشتم .در باره هخامنشیا ،شاهان و اتفاقات این دوره است.
تحقیقم بی عیب نیست ببخشید.
خرید و دانلود محصول

1394/06/01
جزوه




تحقیق درباره هخامنشیان با مقدمه و منابع | بیجاده www.bijade.com/posts/writing-3087.html‎Cached Similarتحقیق, تحقیق آماده چاپ, تحقیق مدرسه, مقاله, مقاله آماده چاپ, مقاله دانش آموزی, مقدمه تحقیق, مقدمه مقاله, شاهنشاهی هخامنشی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/شاهنشاهی_هخامنشی‎Cachedشاهنشاهی هخامنشیان به عنوان بزرگترین امپراتوری جهان از نظر گستردگی و جمعیت ...... والدو دابرستاین در تحقیقی آشکار ساخته است که قیمت خرما در دورهٔ داریوش اول و ... مقاله ای جامع در مورد کوروش کبیر - ناز وب www.nazweb.ir/114049-a-comprehensive-article-about-cyrus-the-great.html‎Cached Similarمقاله و تحقیق کامل در مورد بزرگ مرد تاریخ کوروش کبیر. کوروش دوم(۵۷۶-۵۲۹ پیش از میلاد)، معروف به کوروش بزرگ نخستین شاه و بنیان‌گذار دودمان شاهنشاهی هخامنشی ... تاریخ جامع ایران(14 جلد) - مرکز دائرة المعارف بزرگ اسلامی www.cgie.org.ir/fa/page/تاریخ%20جامع%20ایران‎Cached Similarمجموعه‌ای که تحقیق و تدوین آن را قریب به دوازده سال پیش مرکز دایرةالمعارف ... پیش از آریایی‌ها، ورود آریائی به ایران عصر مادها و قسمتی از تاریخ سیاسی هخامنشیان است. تحقیق جامع هخامنشیان tbty.filezz.ir/posts/‎Cachedپروژه کارآفريني|تحقيق|مقاله|پاورپوينت|کتاب|پرسشنامه|گزارش کارآموزي. هخامنشيان از آغاز تا پايان : تاريخ ايران - CentralClubs www.centralclubs.com/topic-t25723.html‎Cached Similarاز این رو کوروش بزرگ را بنیادگذار شاهنشاهی هخامنشی می‌دانند. ..... شناخت تمدن ایران دوران هخامنشیان که تا"ثیری بنیادین بر دورانهای بعد گذارده است، برای شناخت جامع ... فلاحت ، تامین تجارت و حتی تشویق تحقیقات علمی و جغرافیایی نیز بوده است . تحقیق در مورد هخامنشیان – دانلود مقاله پروژه فایل رایگان downloadproje.ir/pnu/2016/10/16/تحقیق-در-مورد-هخامنشیان-2/‎Cached16 ا کتبر 2016 ... برچسبدانلود تحقیق در مورد هخامنشیان مقاله هخامنشیان هخامنشیان ... نیاز به آب و املاح در ورزشکاران · تحقیق جامع و کامل نهضت سواد آموزی · نکات اصولی ... تحقیق در مورد هخامنشیان | cell full cellfull.ir/?p=125331‎Cached20 ا کتبر 2016 ... هخامنشیان نام دودمانی پادشاهی در ایران پیش از اسلام است. ... يك سازه · دانلود مقاله ‌استاندارد حسابرسي · ادبیات کامل و جامع کنکور با قیمتی نصف! ... دانلود مقاله و تحقیق کامل در مورد پروتکل MOS و کاربرد آن در تحریریه های خبر (فرمت ... دانلود تحقیق حقوق مردم در زمان هخامنشیان -کامل و جامع – دانلود گستر www.zdownloadp30.ir/paper/2952.php‎Cached18 نوامبر 2016 ... دانلود تحقیق حقوق مردم در زمان هخامنشیان -کامل و جامع. بیننده گرامی سلام.به وب ما خوش آمدید. مدیریت سایت آرزوی لحظاتی پر از موفقیت برای شما دارد و ... دانلود تحقیق خاندان هخامنشی و آغاز زندگی كوروش -کامل و جامع 2m96f2.yavarnfilec.ir/‎Cachedدانلود تحقیق خاندان هخامنشی و آغاز زندگی كوروش -کامل و جامع.

نوشته تحقیق جامع هخامنشیان اولین بار در تخفیفستان فایل پدیدار شد.


لینک منبع و پست :تحقیق جامع هخامنشیان
http://file.takhfifestan.com/%d8%aa%d8%ad%d9%82%db%8c%d9%82-%d8%ac%d8%a7%d9%85%d8%b9-%d9%87%d8%ae%d8%a7%d9%85%d9%86%d8%b4%db%8c%d8%a7%d9%86/
نویسنده وبلاگ بازدید : 47 چهارشنبه 24 آذر 1395 نظرات (0)

لينک پرداخت و دانلود *پايين مطلب * فرمت فايل :Word ( قابل ويرايش و آماده پرينت ) تعداد صفحه۴۱ فهرست مطالب     چکیده…………………………………………………………………………………………………………۲   فصل اول:   مقدمه………………………………………………………………………………………………………۳   فصل دوم:   ادبیات تحقیق…………………………………………………………………………………………….۴   فصل سوم:   نتایج   نقل معماری از دیدگاه معماران……………………………………………………………………..۶   نقل موسیقی از دیدگاه موسیقیدان ها……………………………………………………. …

دانلود کامل پایان نامه بررسی روابط مشترک معماری و موسیقی و تأثیر …
www.payanname.net/دانلود-کامل-پایان-نامه-بررسی-روابط-مشت/‎Cached
Similarاین خواص درمعماری نیز مورد بررسی قرار گرفته است. مسأله تحقیق: … موضوع تحقیق:
بررسی روابط مشترک معماری و موسیقی و تأثیر گذاری آنها بر هم. پرسش تحقیق: …
بررسی روابط مشترک معماری و موسیقی و تأثیر گذاری آنها بر هم
fileok.ir/…/بررسی-روابط-مشترک-معماری-و-موسیقی-و-تأثیر-گذاری-آنها-بر-هم/۳۱۴
این خواص درمعماری نیز مورد بررسی قرار گرفته است. مسأله تحقیق: … موضوع تحقیق:
بررسی روابط مشترک معماری و موسیقی و تأثیر گذاری آنها بر هم. پرسش تحقیق: …
تحقیق بررسی روابط مشترک معماری و موسیقی و تأثیر گذاری آنها بر هم …
faridfile.ir/?p=42148‎Cached29 سپتامبر ۲۰۱۶ … تحقیق بررسی روابط مشترک معماری و موسیقی و تأثیر گذاری آنها بر هم ۴۳ ص – ورد
… این خواص درمعماری نیز مورد بررسی قرار گرفته است.
تحقیق در مورد بررسی روابط مشترک معماری و موسیقی و تأثیر گذاری …
shopfile95.test.com/prod-514163-تحقیق+در+مورد+بررسی+روابط+مشترک+معماری+و+موسیقی+و+تأثیر+گذاری+آنها+بر+هم.html?…
تحقیق در مورد بررسی روابط مشترک معماری و موسیقی و تأثیر گذاری آنها بر هم.
تحقیق در مورد …. این خواص درمعماری نیز مورد بررسی قرار گرفته است. مسأله تحقیق:

بررسی روابط مشترک معماری و موسیقی و تأثیر گذاری آنها بر هم ۴۳ ص …
nbpsafa2.blogsky.com/1395/08/29/post-246/‎Cachedبررسی روابط مشترک معماری و موسیقی و تأثیر گذاری آنها بر هم ۴۳ ص.doc. شنبه ۲۹
آبان ۱۳۹۵ @ ۰۹:۵۱ …. این خواص درمعماری نیز مورد بررسی قرار گرفته است. مسأله
تحقیق: معماری و موسیقی دارای فاکتورهای مشترک و تاثیر بر همدیگر هستند.
تحقیق در مورد بررسی روابط مشترک معماری و موسیقی و تأثیر گذاری …
cellfull.ir/?p=103405‎Cached20 ا کتبر ۲۰۱۶ … تحقیق در مورد بررسی روابط مشترک معماری و موسیقی و تأثیر گذاری آنها بر هم.
تحقیق در مورد بررسی روابط مشترک معماری و موسیقی و تأثیر گذاری …
بررسی روابط مشترک معماری و موسیقی و تاثیر گذاری آنها بر هم | لونا …
lonadoc.com/بررسی-روابط-مشترک-معماری-و-موسیقی-و-تاث/‎Cached8 نوامبر ۲۰۱۵ … بررسی روابط مشترک معماری و موسیقی و تاثیر گذاری آنها بر هم. نوشته شده … این
خواص درمعماری نیز مورد بررسی قرار گرفته است. … موضوع تحقیق:.
بررسی روابط مشترک معماری و موسیقی و تأثیر گذاری آنها بر هم …
persianmaghale.com/بررسی-روابط-مشترک-معماری-و-موسیقی-و-تأث/‎Cachedبرای خرید مقاله بررسی روابط مشترک معماری و موسیقی و تأثیر گذاری آنها بر هم اقدام
… این خواص درمعماری نیز مورد بررسی قرار گرفته است. … پیشینه تحقیق : ۲.
دانلود مقاله بررسی روابط مشترک معماری و موسیقی و تأثیر گذاری آنها …
mag-iran.com/دانلود-مقاله-بررسی-روابط-مشترک-معماری.htm‎Cached
Similarاین خواص درمعماری نیز مورد بررسی قرار گرفته است. مسأله تحقیق: … موضوع تحقیق:
بررسی روابط مشترک معماری و موسیقی و تأثیر گذاری آنها بر هم پرسش تحقیق: …
بررسی روابط مشترک معماری و موسیقی و تاثیر گذاری آنها بر هم
papersky.ir/…/بررسی-روابط-مشترک-معماری-و-موسیقی-و-تاث/‎Cachedدانلود پایان نامه بررسی روابط مشترک معماری و موسیقی و تاثیر گذاری آنها بر هم
چکیده: معماران … روش تحقیق … این خواص درمعماری نیز مورد بررسی قرار گرفته است
.‏.

نوشته تحقیق در مورد بررسی روابط مشترک معماری و موسیقی و تأثیر گذاری آنها بر هم اولین بار در داک لینک پدیدار شد.


لینک منبع و پست :تحقیق در مورد بررسی روابط مشترک معماری و موسیقی و تأثیر گذاری آنها بر هم
http://doclink.ir/%d8%aa%d8%ad%d9%82%db%8c%d9%82-%d8%af%d8%b1-%d9%85%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%a8%d8%b1%d8%b1%d8%b3%db%8c-%d8%b1%d9%88%d8%a7%d8%a8%d8%b7-%d9%85%d8%b4%d8%aa%d8%b1%da%a9-%d9%85%d8%b9%d9%85%d8%a7%d8%b1%db%8c-2/
نویسنده وبلاگ بازدید : 51 چهارشنبه 24 آذر 1395 نظرات (0)


نوشیدن قهوه در این زمان ها ممنوع

نوشیدن قهوه در این زمان ها ممنوع 

نوشیدن قهوه در هر زمانی و هر ساعتی از شبانه روز توصیه نمی شود چرا که می تواند عوارضی را برای سلامت به همراه داشته باشد. منظور ما را اشتباه متوجه نشوید، ما عاشق قهوه هستیم. این، یکی از عادات ماست که بسیار هم سالم است. تحقیقات بسیاری، قهوه را با مزایای سلامتی متعدد مانند کاهش خطر ابتلا به زوال عقل،

 

افزایش سوخت و ساز بدن و کاهش خطر ابتلا به سرطان پوست، مرتبط دانسته اند. و پس از آن، خاصیت انرژی زای قهوه که صبحها ما را سرحال کرده و به ما کمک می کند بر افت شدید انرژی در اواسط بعدازظهر غلبه کنیم.اما غیر مسئولانه است که فقط مزایای مثبت آن را برشمریم. تحقیقات نشان می دهند

 

که در برخی شرایط، ممکن است لازم باشد برای جلوگیری از عوارض جانبی متعدد از افزایش اضطراب تا سرطان و خستگی (بله، حتی با وجود کافئین) ــ از مصرف آن اجتناب کرده یا حداقل مقدار مصرف را کاهش دهید.
نوشیدن قهوه در این زمان ها ممنوعدر اینجا ۴ موردی که قهوه‌ ممکن است به سبک زندگی سالم شما صدمه بزند را بیان می کنیم:

 

هنگامیکه قهوه شما بیش از حد داغ است

اگر دوست دارید به محض دم کشیدن قهوه‌تان آن را بنوشید، شاید لازم باشد آن را خنک کنید (بمعنای واقعی کلمه). با توجه به یک گزارش جدید از سازمان بهداشت جهانی، مصرف نوشیدنی های داغ با دمای بالای ۱۴۹ درجه فارنهایت ممکن است خطر ابتلا به سرطان مری را افزایش دهد.

 

با در نظر گرفتن آنکه اکثر رستورانهای آمریکایی، قهوه را بین ۱۴۵ و ۱۷۵ درجه فارنهایت سرو می کنند، این بسیار ناامید کننده است.اگر قهوه‌تان را در خانه دم می کنید، هنوز هم مصون نیستید قهوه‌سازهای خانگی معمولا قهوه را در دمای ۱۸۵ درجه فارنهایت، دم می کنند. اضافه کردن مقداری شیر یا خامه می تواند

 

دمای قهوه را پایین بیاورد، اما فقط تا ۵ درجه. بهترین راه حل؟ صبور باشید. یک فنجان قهوه‌سیاه در یک لیوان سرامیک ۱۰ اونسی، برای خنک شدن تا دمای مطمئن ۱۴۹ درجه فارنهایت، معمولا به حدود ۵ دقیقه زمان نیاز دارد.

 

اگر مستعد ابتلا به اضطراب هستید

اگر احساس اضطراب می کنید، نوشیدن چندین فنجان قهوه می تواند تا حدی مسبب آن باشد. علی میلر، RD، متخصص تغذیه و نویسنده Naturally Nourished می گوید کافئین، یک اثر محرک روی سیستم عصبی دارد و باعث ترشح هورمون استرس(کورتیزول) شده، پاسخ جنگ یا گریز ما را تحریک می کند

 

و ثابت شده که باعث تشدید اضطراب و مشکلات خواب می گردد (بخصوص در افراد مبتلا به اختلالات وحشت یا اضطراب اجتماعی).برای کاهش اثر کافئین، به یک یا دو فنجان ۲۲۰ سی‌سی قهوه در روز بسنده کنید یا مخلوطی که نصف آن قهوه‌بدون‌کافئین و نصف دیگرش قهوه‌کافئین‌دار است، بنوشید. و از حدود ۶ ساعت قبل از خواب، قهوه ننوشید.

 

هنگامیکه شدیداً دچار کمبود خواب هستید

شاید قهوه، یک راه حل طبیعی برای یک شب کم خوابی یا بی خوابی، بنظر برسد (و می تواند اینطور هم باشد) اما فقط تا حدی. یک تحقیق جدید نشان می دهد که اگر برای ۳ شب متوالی کمتر از ۵ ساعت خوابیده باشید، دیگر کافئین در بهبود هوشیاری شما موثر نخواهد بود. دلیل: خواب بسیار کم باعث چنان کاهش شدیدی در عملکرد شناختی می شود که هیچ مقدار کافئینی نمی تواند بر آن غلبه کند.

 

اگر نمی توانید ۷ ساعت در شب بخوابید، قهوه را بطور کامل کنار بگذارید و در هنگامیکه سطح انرژی تان پایین می آید، یک چرت ۲۰ دقیقه ای بزنید که تحقیقات نشان می دهد بهتر از قهوه می تواند به شما کمک کند بر علائم محرومیت از خواب غلبه کرده و هوشیاری تان را بهبود ببخشید.

 

هنگامیکه در صبح خیلی زود، یک فنجان قهوه می نوشید

نوشیدن یک فنجان قهوه در ساعت ۶ صبح، هیچ فایده ای برای سطوح انرژی شما ندارد. دلیلش این است که در چند ساعت اول بعد از بیدار شدن از خواب، سطوح هورمون استرس شما (کورتیزول) در بالاترین مقدار خود قرار دارد که در واقع، یک افزایش انرژی طبیعی به شما می دهد.

 

بنابراین بسیاری از کارشناسان معتقدند که بهترین زمان برای نوشیدن اولین فنجان قهوه تان بین ۱۰ صبح و ۱۲ ظهر است، یعنی هنگامیکه سطوح کورتیزول شروع به پایین آمدن می کنند.به این ترتیب، شما از انرژی طبیعی بالای بدنتان بهره خواهید برد و آن کافئین را برای زمانی می گذارید که واقعا به آن نیاز دارید.

 

اگر اولین فنجان قهوه تان را خیلی زود بنوشید، احتمالا چند ساعت بعد برای حفظ انرژی تان به یک قهوه دیگر نیاز خواهید داشت و با توجه به تاریخچه شخصی سلامت تان، ممکن است قهوه بیشتر چیز مفیدی نباشد.برای افرادی که بسختی شرایطی مانند فشار خون بالا، دیابت و بیماری ریفلاکس معده به مری را کنترل می کنند، ممکن است مضرات قهوه بیش از حد، بیشتر از مزایای آن باشد.

 

 



لینک منبع

بازنشر: مفیدستان

مطلب نوشیدن قهوه در این زمان ها ممنوع در سایت مفیدستان


لینک منبع و پست :نوشیدن قهوه در این زمان ها ممنوع
http://mofidestan.ir/%d9%86%d9%88%d8%b4%db%8c%d8%af%d9%86-%d9%82%d9%87%d9%88%d9%87-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d9%86-%d8%b2%d9%85%d8%a7%d9%86-%d9%87%d8%a7-%d9%85%d9%85%d9%86%d9%88%d8%b9/
نویسنده وبلاگ بازدید : 53 سه شنبه 23 آذر 1395 نظرات (0)

گزارش کار آزمایشگاه الکترونیک ۱ با فرمت ورد شامل ۴ ازمایش به شرح زیر است : ۱-Diode موضوع آزمایش : در این جلسه با دیود بیشتر آشنا شده و رفتار دیود در یک مدار ساده را بررسی خواهیم کرد . برای آشنایی بیشتر می توانید به قسمت ضمیمه با عنوان دیود ها مراجعه کنید . در آخر هم شماتیک یک مدار ساده دارای دیود را رسم خواهیم کرد . ۲- Clipers & Clampers Circuit موضوع آزمایش : در این جلسه با مدارهای متداول کلیپر ها و کلمپر ها بیشتر آشنا شده و توانایی رسم مشخصه انتقال آنها را کسب خواهیم کرد . همچنین توسط اسکوپ شکل موج ایجاد شده توسط آنها را نیز مشاهده خواهیم نمود . ۳- BJT Transistor Figure موضوع آزمایش : در این جلسه با ترانزیستور BJT (Bipolar Junction Transistor) بیشتر آشنا شده و توانایی رسم منحنی مشخصه آن را در حالات مختلف کسب خواهیم کرد . در این آزمایش تمامی جریان ها بر اساس uA است . ۴-Common Emiter Amplifier موضوع آزمایش : در این جلسه با مشخصات تقویت کننده در آرایش امیتر مشترک آشنا می شویم و پارامترهای این نوع تقویت کننده را محاسبه خواهیم کرد . فرمت گزارش : ورد و قابل ویرایش همراه ب …

گزارش کار آزمایشگاه الکترونیک ۱ با فرمت ورد در سایت DOCZ.ir


لینک منبع و پست :گزارش کار آزمایشگاه الکترونیک ۱ با فرمت ورد
http://docz.ir/%da%af%d8%b2%d8%a7%d8%b1%d8%b4-%da%a9%d8%a7%d8%b1-%d8%a2%d8%b2%d9%85%d8%a7%db%8c%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%a7%d9%84%da%a9%d8%aa%d8%b1%d9%88%d9%86%db%8c%da%a9-1-%d8%a8%d8%a7-%d9%81%d8%b1%d9%85%d8%aa/
نویسنده وبلاگ بازدید : 43 سه شنبه 23 آذر 1395 نظرات (0)


Date Muffins

مافین یک دسر خوشمزه برای هر مناسبتی است و درست کردن آن هم وقت زیادی نمیبرد.

به گزارش آلامتو و به نقل از بدونیم؛ آیا تا به حال مافین با خمیر ترش درست کرده اید؟ بسیار خب پس درنگ نکنید، کمی خرما تهیه کنید و برای درست کردن این مافین که خیلی ساده هست دست به کار شوید.

مواد لازم:

  • خمیر ترش
  • ۳۰ گرم شکر
  • ¼ قاشق چای خوری بکینگ پودر
  • ۴۰ گرم خرما خرد شده
  • ½ قاشق چای خوری عصاره وانیل
  • ۵۰ گرم کره
  • ۲ قاشق چای خوری سرکه سیب

برای خرد کردن خرماها از قیچی استفاده کنید.

خمیر را داخل یک ظرف بزرگ بریزید. و در ظرف جداگانه ای شکر و بکینگ پودر را با هم ترکیب کنید و به خمیر اضافه کنید.

خرما و عصاره وانیل را به مواد اضافه کنید و خوب هم بزنید تا مواد کاملا ترکیب شود.

mufin

کره را آب کنید، به مواد اضافه کنید و هم بزنید.

در نهایت سرکه را به مواد اضافه کنید و بعد از این که مواد آماده شد آن را در ۲ قالب مافین بریزید.

این مافین ها را در دمای ۱۸۰ درجه سانتیگراد (۳۵۶ درجه فارنهایت) داخل فر به مدت یک ساعت قرار دهید. روی کیک ها پس از پخت طلایی مایل به قهوه ای می شود. امیدوارم از این مافین خرمایی لذت ببرید.



لینک منبع

بازنشر: مفیدستان

مطلب طرز تهیه مافین خرمایی در سایت مفیدستان


لینک منبع و پست :طرز تهیه مافین خرمایی
http://mofidestan.ir/%d8%b7%d8%b1%d8%b2-%d8%aa%d9%87%db%8c%d9%87-%d9%85%d8%a7%d9%81%db%8c%d9%86-%d8%ae%d8%b1%d9%85%d8%a7%db%8c%db%8c/
نویسنده وبلاگ بازدید : 35 سه شنبه 23 آذر 1395 نظرات (0)

پایان نامه ارشد بررسی تاثیر توانمندسازی ضابطین در رعایت حقوق متهمین

چکیده امروزه رعایت حقوق متهمین یکی از مباحث بسیار مهم حقوق شهروندی است. حفظ حقوق متهمین ارتباط تنگاتنگی با اقدامات و تصمیمات ضابطین دارد. این مهم وقتی تحقق می shy;یابد که اولاً قانون در مورد آنها شفافیت لازم را داشته باشد ثانیاً نسبت به اجرای آن برنامه shy;ریزی و نظارت لازم صورت ...




[ادامه مطلب را در اینجا بخوانید ...]


لینک منبع و پست :پایان نامه ارشد بررسی تاثیر توانمندسازی ضابطین در رعایت حقوق متهمین
http://goodfile.blogsky.com/1395/09/22/post-57819/
نویسنده وبلاگ بازدید : 54 دوشنبه 22 آذر 1395 نظرات (0)

موضوع : نمایش راه حل مشکل دوربین گوشی samsung Galaxy S4-I9500  با لینک مستقیم   میتوانید فایل آموزشی این مدل گوشی را از طریق لینک مستقیم دانلود نمایید …

مطلب نمایش راه حل مشکل دوربین گوشی samsung Galaxy S4-I9500 با لینک مستقیم از سایت فایل فوری


لینک منبع و پست :نمایش راه حل مشکل دوربین گوشی samsung Galaxy S4-I9500 با لینک مستقیم
http://filefori.ir/%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%d8%b4-%d8%b1%d8%a7%d9%87-%d8%ad%d9%84-%d9%85%d8%b4%da%a9%d9%84-%d8%af%d9%88%d8%b1%d8%a8%db%8c%d9%86-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-samsung-galaxy-s4-i9500-%d8%a8%d8%a7-%d9%84%db%8c/
نویسنده وبلاگ بازدید : 134 دوشنبه 22 آذر 1395 نظرات (0)

این نرم افزار شامل روضه هایی است که مداحان مشهور درجلسه ها و ایام خاصی خوانده اند که بصورت متن جهت رفاه حال مداحان و ذاکرین محترم آماده شده است.امیدواریم بهره لازم را ببرید.التماس دعا شرکت لیافایل …

نوشته نرم افزار اندروید متن روضه (پنج تن آل عبا) اولین بار در فایل دانش پدیدار شد.


لینک منبع و پست :نرم افزار اندروید متن روضه (پنج تن آل عبا)
http://filedanesh.ir/%d9%86%d8%b1%d9%85-%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%d8%b1-%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%af-%d9%85%d8%aa%d9%86-%d8%b1%d9%88%d8%b6%d9%87-%d9%be%d9%86%d8%ac-%d8%aa%d9%86-%d8%a2%d9%84-%d8%b9%d8%a8/
نویسنده وبلاگ بازدید : 46 پنجشنبه 13 آبان 1395 نظرات (0)


حضور موثر و مشاركت پدر در امور تربیتی باعث می‌شود كودك پدر را صاحب قدرت بداند و به او تكیه كند. وقتی پدر كنار می‌كشد یا كنار گذاشته می‌شود، ناخودآگاه این تصور برای كودك ایجاد می‌شود كه پدرش ضعیف است و از پس كارها برنمی‌آید.

 اثرات منفی مشارکت نکردن پدر در تربیت کودک

 

اثرات منفی مشارکت نکردن پدر در تربیت کودک   ضرب‌المثل یك دست صدا ندارد در مورد تربیت فرزند هم صدق می‌كند. نه شما و
نه هیچ‌كس دیگری به تنهایی نمی‌تواند نیازهای عاطفی و روانی فرزندش را
برآورده كند.

 

مادر و پدر هیچ‌یك نمی‌توانند به تنهایی و بدون همكاری دیگری
كودك سالمی را بار بیاورند. كیانی‌نژاد،  روانشناس می‌گوید: پدر و مادر
هر كدام  ویژگی‌هایی دارند كه حذف‌شان باعث می‌شود همه‌چیز به خوبی پیش
نرود و به اصطلاح یك جای كار بلنگد.

 

اگر شما هم تصور می‌كنید با تمام وقت
مادری كردن و حذف پدر از گردونه تربیت و وقت‌گذرانی با كودك، همه دین‌تان
را به كودك خود ادا كرده‌اید، بدانید با این تصور چقدر به فرزندتان آسیب می‌رسانید.

 

اثرات منفی مشارکت نکردن پدر در تربیت کودک

تیر خلاص را به پدر نزنید
حضور
موثر و مشاركت پدر در امور تربیتی باعث می‌شود كودك پدر را صاحب قدرت
بداند و به او تكیه كند. وقتی پدر كنار می‌كشد یا كنار گذاشته می‌شود،
ناخودآگاه این تصور برای كودك ایجاد می‌شود كه پدرش ضعیف است و از پس كارها
برنمی‌آید. در نتیجه به‌طور طبیعی نمی‌تواند به یك فرد ضعیف تكیه كند و
رابطه سالم او با پدر مخدوش می‌شود و برایش خلأهایی می‌سازد كه با هیچ چیزی
پر نمی‌شود. لازم به یادآوری است كه اولین الگوی هر فردی پدر و مادر اوست
و در مقاطع سنی مختلف و در مواجهه با دنیای بیرون آنها همیشه پشت و پناه
هستند پس نباید اجازه داد یكی از این پایگاه‌های مهارت‌آموزی نابود شود.

با هم هماهنگ باشید
مرد
و زنی كه از یكدیگر جدا شده‌اند و كودك یكی از آنها را هفته‌ای یك‌بار
می‌بیند، به مصلحت تربیت كودك باید در امور فرزندپروری با یكدیگر تعامل
صحیحی داشته باشند؛ مثلا اگر كودك پیش مادر زندگی می‌كند، از پدر خواسته
شود در همان یك روز كه از كودك نگهداری می‌كند به اصول تربیتی مادر وفادار
باشد؛ یعنی اگر بچه عادت دارد هر شب ساعت ۹ بخوابد، این نكته در آن یك شب
پیش پدر هم رعایت شود. در صورتی كه كودك از حضور یكی از والدین محروم شده‌
است، ارتباط با بستگان نزدیك و هم‌جنس كودك و بزرگسالان هم‌جنس او، تاثیر
بسیار خوبی بر تربیت و رشد او می‌گذارد؛ مثلا برای یك پسر حضور دایی، عمو
و پسرهای‌شان و برای یك دختر معاشرت با خاله، عمه و دخترهای‌شان می‌تواند
از نظر احساسی تا حد كمی خلأهای او را جبران كند.

چرا پدرها در تربیت مشاركت نمی‌كنند؟
كودكانی
كه همزمان نمی‌توانند حمایت پدر و مادر را داشته باشند به دو گروه گفته
شده محدود نمی‌شوند. در حالت سوم هر دو والد زنده هستند و با هم زندگی
می‌كنند ولی یكی از آنها دخالتی در تربیت فرزند ندارد. معمولا این پدرها
هستند كه به اجبار یا اختیار مشاركتی در فرزندپروری ندارند درحالی‌كه حضور
موثر پدر در فرزندپروری باعث می‌شود كودك تربیت سالم‌تری داشته باشد.
علاوه بر این حضور پدر در تربیت فایده مهم دیگری هم دارد؛ اینکه كودك به
این وسیله ارتباط بهتری با پدر برقرار کرده و به او تكیه می‌كند. مادرانی
كه در مسیر سرنوشت‌ساز تربیت كودك به هر دلیلی پدر را حذف می‌كنند،
ناخواسته به كودك‌شان آسیب می‌رسانند. پیش از هر چیز باید علت عقب‌نشینی
مشخص شود تا بر اساس آن راهكار متناسب با مشكل را بیابیم.

 پدرهای بی‌مسوولیت
 پدری
كه وظایفش را به‌درستی انجام نمی‌دهد و  نمی‌تواند آن‌طور كه باید، از
كودك مراقبت كند، در این صورت مادر ترجیح می‌دهد فرزندش را دست چنین پدری
نسپارد تا كمتر آسیب ببیند. گاهی مساله چیزی بیش از بی‌مسوولیتی است و تنها
ماندن كودك پیش پدر برایش خطر دارد. پدرهایی كه نمی‌توانند خشم‌شان را
كنترل كنند و در حالت عصبانیت به اشیا و دیگران آسیب می‌زنند، قابل اعتماد
نیستند. علاوه بر این گاهی پدرهای ناسالمی هم هستند كه كودك‌ را آزار جنسی
می‌دهند. طبیعی است مادر برای حفظ جان و سلامت روح و تن كودك نه‌تنها
حاضر نیست پدر را وارد بازی كند بلكه ترجیح می‌دهد هرچه بیشتر از كودك
فاصله بگیرد.

چه باید كرد؟

اگر
بی‌مسوولیتی شامل بی‌دقتی در یكی، دو مورد باشد، مادر می‌تواند در فضایی
دوستانه، حساس بودن كودك را به پدر یادآوری كند و به اتفاق راه‌حلی برای
این مشكل پیدا كنند اما اگر مادر می‌داند كه پدر كودك‌آزاری می‌كند باید به
نحوی او را راضی كند تا برای درمان به متخصص مراجعه كند. اگر هم راضی به
درمان نشد، بهترین راه این است كه كودك را با پدر تنها نگذارد.

 

مادرهای وسواسی
بعضی
مادرها فقط خودشان را دارای صلاحیت می‌بینند و فكر می‌كنند پدر هر كاری
كه انجام می‌دهد، اشتباه است بنابراین برای اینكه اشتباهات خیالی به تربیت
كودك خدشه‌ای وارد نكند به پدر اجازه‌ مداخله در امور فرزند را نمی‌دهند
یا در یك حالت دیگر آن قدر از رفتار پدر با كودك انتقاد می‌كنند و ایراد
می‌گیرند كه پدر ناچار می‌شود كناره‌گیری كند چون در این شرایط هم تحقیر
می‌شود و هم خسته و نمی تواند بیش از این وضعیت را تحمل كند.

چه باید كرد؟
مادران
وسواسی باید بدانند هیچ‌كس نمی‌تواند ادعا كند كه دچار اشتباه نمی‌شود و
خود آنها هم ضعف‌هایی دارند و اشتباهاتی مرتكب می‌شوند. اولین اشتباه همین
نگاه غلط به تربیت فرزند است! راهكار ساده این است كه مادر بدون اینكه به
همسرش انگ نابلدی بچسباند، با او صحبت و انتظاراتش را مطرح كند تا به یك
روش مشخص در تربیت فرزندشان برسند. همچنین بسیار مهم است که والدین همیشه
در پی مطالعه و كسب آگاهی در زمینه فرزندپروری باشند. كتاب‌ها و مقالات
بسیار زیادی در این‌باره وجود دارد كه به‌راحتی قابل تهیه هستند. اگر كسی
نمی‌تواند مطالعه كند، در عوض می‌تواند از متخصص مشورت بگیرد یا در
دوره‌های فرزندپروری شركت كند. نفس بالا بردن آگاهی می‌تواند این مشكل را
از بین ببرد.

مادرهای همه‌فن حریف
حتما
مادرانی را كه به‌تنهایی همه كارها را انجام می‌دهند، دیده‌اید. اینها
مادرهایی هستند كه دل‌شان می‌خواهد بهترین باشند و برای رسیدن به این هدف،
سخت تلاش می‌كنند. یك مادر كامل مرتب به خورد و خوراك كودك می‌رسد، او را
به مدرسه و كلاس‌های مختلف می‌برد و به خانه برش می‌گرداند، خریدها را
خودش انجام می‌دهد، برای اینكه كودك او را بهترین بداند وظایف طبیعی كودك
را انجام می‌دهد و  اجازه نمی‌دهد خود كودك كمترین زحمتی بكشد حتی به جایش
فكر می‌كند و تصمیم می‌گیرد و خلاصه در رسیدگی به كارهای كودك و به‌طور
كلی در فرزندپروری هیچ سهمی را برای پدر در نظر نمی‌گیرد؛ ضمن اینكه اگر
پدر هم اصرار به مشاركت داشته باشد، این اجازه را نمی‌دهد و سعی می‌كند او
را دور نگه دارد. این مادران چون می‌خواهند بهترین باشند (چه در نظر
دیگران و چه پیش كودك) حاضر نیستند مسوولیت‌ها را با پدرها قسمت كنند.

اثرات منفی مشارکت نکردن پدر در تربیت کودک 

 

چه باید كرد؟

لازم
است مادران كامل بدانند این همه فشار آوردن به خود برای بهترین شدن،
فایده‌ای ندارد. مادری برای كودكش بهترین است كه در وهله‌ اول حال خودش خوب
باشد. مادری كه همیشه به فرزندش رسیدگی می‌كند، برای او جذاب نخواهد بود.
برای اینكه مادر جذاب و بهتری باشید، لازم است ساعاتی از روز را به امور
شخصی‌تان اختصاص دهید. همسرتان را فراموش نكنید و برای با هم بودن زمان
بگذارید. اگر همسرتان را در تربیت فرزند شریك كنید و مسوولیت‌هایی را هم به
او بسپارید، برای انجام همه این كارها فرصت خواهید داشت.

به بابای جدید سلام كن

بسیاری
از افرادی كه بعد از فوت همسر یا طلاق دوباره ازدواج می‌كنند، برای پر
كردن خلأ عاطفی و تربیتی كودك حاضر به ازدواج می‌شوند. واقعیت این است که
هیچ‌كس نمی‌تواند نقش پدر یا مادر از دست رفته را بازی كند و این جای خالی
هرگز قابل پر كردن نیست.  در صورت ازدواج مجدد مادر، مردی كه وارد زندگی
می‌شود صرفا همسر اوست و وظیفه تربیت كودك را ندارد.

 



لینک منبع

بازنشر: مفیدستان

نوشته اثرات منفی مشارکت نکردن پدر در تربیت کودک اولین بار در مفیدستان پدیدار شد.


لینک منبع و پست :اثرات منفی مشارکت نکردن پدر در تربیت کودک
http://mofidestan.ir/%d8%a7%d8%ab%d8%b1%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d9%86%d9%81%db%8c-%d9%85%d8%b4%d8%a7%d8%b1%da%a9%d8%aa-%d9%86%da%a9%d8%b1%d8%af%d9%86-%d9%be%d8%af%d8%b1-%d8%af%d8%b1-%d8%aa%d8%b1%d8%a8%db%8c%d8%aa-%da%a9%d9%88/
نویسنده وبلاگ بازدید : 44 یکشنبه 28 شهریور 1395 نظرات (0)


به گزارش خبرنگار گروه دانستنی‌های خبرگزاری فارس، چند روز قبل آخرین نسخه از فرهنگ لغت انگلیسی آکسفورد (OED) منتشر شد که بیش از ۱۰۰۰ لغت جدید را هم در خود جا داده بود.

یکی از کلمات جدیدی که در این نسخه ارایه شد Moobs بود. این واژه نخستین بار در سال ۲۰۰۱ میلادی برای مردانی استفاده می‌شد که اندام فوقانی برجسته و بزرگ داشتند.

مرکز نشر فرهنگ لغت انگلیسی آکسفورد اعلام کرد برای این نسخه لیستی از هزاران واژه و عبارت جدید را در اختیار گرفته بود که سرانجام تصمیم بر آن شد ۱۰۰۰ لغت جدید به آخرین نسخه فرهنگ لغت آکسفورد اضافه شود.

یکی از عبارت‌هایی که در این نسخه جدید به کار گرفته شد YOLO بود. این عبارت مخفف چهار کلمه You Only Live Once بوده و به معنی آن اســت که: «شما فقط یک بار زندگی می‌کنید».

عبارت دیگری که در این نسخه منتشر شد FOMO مخفف چهار کلمه Fear of Missing Out به معنی «ترس از دست دادن» بود که از سال ۲۰۱۵ به بعد این اصطلاح بین مردم انگلیسی‌زبان رواج یافت. عبارت جدید دیگر Deffo به معنی «قطعا» بود که در این نسخه منتشر شد.

«مایکل پرافیت» سردبیر فرهنگ لغت آکسفورد اعلام کرد آخرین نسخه از دیکشنری آنها نشان داد که این مرکز بزرگترین و طولانی‌ترین پروژه‌های زبان‌شناسی جهان را به انجام رسانده اســت تا بتواند نسخه جدید را در اختیار مردم بگذارد.

 

لیست ۱۰ عبارت عجیبی که در آخرین نسخه فرهنگ لغت آکسفورد آورده شده، به عبارت زیر اســت:

Moobs: مردانی که بر اثر انباشت بیش از اندازه چربی، اندام فوقانی بسیار برجسته دارند
Gnder-Fluid: شخصی که با یک جنسیت واحد شناخته نمی‌شود
YOLO: شما فقط یک بار زندگی می‌کنید
Chefdom: در حالت اسم به معنی یک واقعیت، حالت یا موقعیت برای تبدیل شدن به یک سرآشپز
Cheeseball: شخص یا چیزی که فاقد طعم و مزه، سبک یا اصالت باشد؛ یا نان پوشیده شده از پنیر سرخ شده
Fuhgeddaboudit: لحن محاوره‌ای در آمریکا که به خصوص در نیویورک و نیوجرسی مورد استفاده قرار می‌گیرد، و زمانی به کار می‌رود که یک اتفاق بعید یا نامطلوب پیش‌رو اســت
Westminster bubble: نخستین بار در سال ۱۹۹۸ میلادی مورد استفاده قرار گرفت. این اصطلاح برای نشان دادن یک اجتماع دور از سیاستمداران، روزنامه‌نگاران، و کارمندان دولتی به کار می‌رود که تجربه‌ای از زندگی عمومی مردم بریتانیا ندارند
Bocconcini: برای نشان داده تکه‌های کوچک غذا به کار می‌رود، همچنین به معنی موتزارلا هم استفاده می‌شود
Spanakopita: یک شیرینی اصیل یونانی که با اسفناج و پنیر پر شده اســت
Yogalates: زمانی به کار می‌رود که تمرین‌های ورزش پلاتِس با حالت‌ها و تکنیک‌های ورزش یوگا ادغام می‌شوند

انتهای پیام /

http://fna.ir/1X2G5W



لینک منبع

بازنشر: مفیدستان

این مطلب ۱۰ واژه‌ عجیب اضافه شده به فرهنگ لغت آکسفورد در سایت مفیدستان


لینک منبع و پست :۱۰ واژه‌ عجیب اضافه شده به فرهنگ لغت آکسفورد
http://mofidestan.ir/10-%d9%88%d8%a7%da%98%d9%87%e2%80%8c-%d8%b9%d8%ac%db%8c%d8%a8-%d8%a7%d8%b6%d8%a7%d9%81%d9%87-%d8%b4%d8%af%d9%87-%d8%a8%d9%87-%d9%81%d8%b1%d9%87%d9%86%da%af-%d9%84%d8%ba%d8%aa-%d8%a2%da%a9%d8%b3%d9%81/
نویسنده وبلاگ بازدید : 51 پنجشنبه 25 شهریور 1395 نظرات (0)




نسل جدید هواپیماهای بوئینگ را ببینید /ادغام بال در بدنه

هواپیمای بال‌ پیوسته بویینگ که در مقیاس ۶ درصد و با پهنای بال چهار متر ساخته شده، دارای کلیه فاکتورهای هواپیما در مقیاس واقعی اســت.
فناوری بال ادغام شده در بدنه، بهترین شرایط آیرودینامیک و مدیریت مصرف سوخت را برای هواپیماهای آینده به ارمغان می‌آورد.
سخنگوی شرکت بویینگ پس از آزمایش رضایت‌بخش “هواپیما با بال ادغام شده در بدنه” یا BWB در لابراتوار تحقیقات فضایی ناسا اعلام کرد: خوشبختانه پس از بررسی پارامترهای مختلف در تونل باد مشخص شد که طرح جدید هواپیما به پرواز آرام و بدون تلاطم در هوا کمک شایانی کرده اســت.

وی در ادامه افزود: طرح کلی هواپیمای جدید بویینگ از بمب‌افکن‌های رادارگریز ایالات متحده الهام گرفته شده و انتظار می‌رود تا ۱۰ سال آینده نمونه تجاری این هواپیما تولید و عرضه شود.

مهمترین مزیت هواپیمای بال پیوسته در مقایسه با نسل فعلی در مرحله اول افزایش چشمگیر استحکام بدنه و رفع مشکل لرزش و ترک بال اســت. همچنین این فناوری مصرف سوخت را کاهش و پایداری در پرواز را افزایش می‌دهد.

۵۴۵۴



لینک منبع

بازنشر: مفیدستان

این مطلب نسل جدید هواپیماهای بوئینگ را ببینید /ادغام بال در بدنه در سایت مفیدستان


لینک منبع و پست :نسل جدید هواپیماهای بوئینگ را ببینید /ادغام بال در بدنه
http://mofidestan.ir/%d9%86%d8%b3%d9%84-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af-%d9%87%d9%88%d8%a7%d9%be%db%8c%d9%85%d8%a7%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a8%d9%88%d8%a6%db%8c%d9%86%da%af-%d8%b1%d8%a7-%d8%a8%d8%a8%db%8c%d9%86%db%8c%d8%af-%d8%a7/
نویسنده وبلاگ بازدید : 64 سه شنبه 26 مرداد 1395 نظرات (0)

مقدمه هدف اين پروژه، بررسي ارتباط بين استفاده دانش آموزان از كامپيوتر و عملكرد آنها در مدرسه مي باشد. براي يك دانش آموز كاملاً عادي است كه بشنود: « چرا اينقدر وقت خود را با كامپيوتر تلف مي كني؟» « چرا به تكاليفت كمتر از كامپيوتر اهميت مي دهي؟» و … بيشتر دانش آموزان دوست ندارند نصيحت هاي خانواده هايشان را گوش كنند ولي آيا اين دانش آموزان به اندازه ي كافي درس مي خوانند؟ آيا براي استفاده از كامپيوتر برنامه اي دارند؟ آيا از كامپيوتر استفاده ي درست مي كنند؟ چقدر وقت خود را با استفاده كامپيوتر مي گذرانند؟ ۲ ساعت يا ۳ ساعت در روز؟ … بعضي ها، خصوصاً خانواده ها، معتقدند كه كامپيوتر به درس و تحصيل دانش آموزان ضرر مي زند. آيا واقعاً اين چنين است؟ اين پروژه با توزيع پرسشنامه بين دانش آموزان آغاز گشت. در اين رابطه داده ها جمع آوري شده و مورد ارزيابي و تجزيه و تحليل قرار …

نوشته آمار داده ها اولین بار در فایل دانش پدیدار شد.


لینک منبع و پست :آمار داده ها
http://filedanesh.ir/%d8%a2%d9%85%d8%a7%d8%b1-%d8%af%d8%a7%d8%af%d9%87-%d9%87%d8%a7/
نویسنده وبلاگ بازدید : 58 دوشنبه 25 مرداد 1395 نظرات (0)

بنر کاملا لایه باز و قابل ویرایش کربلا زیبا و مشتری پسند  …

مطلب بنر لایه باز کربلا کد k12 از سایت فایل فوری


لینک منبع و پست :بنر لایه باز کربلا کد k12
http://filefori.ir/%d8%a8%d9%86%d8%b1-%d9%84%d8%a7%db%8c%d9%87-%d8%a8%d8%a7%d8%b2-%da%a9%d8%b1%d8%a8%d9%84%d8%a7-%da%a9%d8%af-k12/

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 84
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 175
  • بازدید ماه : 175
  • بازدید سال : 2,170
  • بازدید کلی : 16,025